Cei trei intrară în bibliotecă și se îndreptară numaidecât spre ultima masă, cea mai ascunsă. Harry se așeză lângă perete și scoase laptop-ul, sperând că nimeni nu va veni peste ei. Era riscant să aducă dispozitivul în bibliotecă, dar nu era Harry dacă nu risca. În plus, Hermione avea nevoie să citească pentru o temă.
Laptop-ul se deschise fără zgomot și selectă o poveste.
– Dramione? Ce mai e și aia? întrebă Ron, care se așezase lângă prietenul lui. Harry ridică din umeri, apoi se uitară amândoi la Hermione.
– De ce credeți că știu eu?
– Pentru că ești deșteaptă, spuse Harry.
– Și numele ăsta seamănă cu numele tău.
Hermione își dădu ochii peste cap.
– Nu știu ce e. Începeți să citiți și sigur ne prindem noi.
Harry se uită peste rândurile selectate de dispozitiv, apoi începu să citească.
Hermione se urcă în Expresul de Hogwarts cu un zâmbet pe buze.
– Vedeți, are legătură cu Hermione, spuse Ron.
Nimic nu putea să-i strice anul. Lordul Întunecat fusese înfrânt, Harry și Ron erau în siguranță și fusese făcută Șefă de Promoție! Ce putea fi mai bine?
– Nu știu când se întâmplă asta, spuse Harry, dar aș vrea să fie curând.
Hermione umblă pe coridoarele a trei vagoane, dar nu găsi niciun compartiment liber. Într-un final, o ușă se deschise și cineva îi strigă numele:
– Granger!
Din păcate, vocea îi aparținea celei mai puțin plăcute persoane. De ce nu voia s-o lase în pace? Atât ceruse Hermione, un an liniștit la Hogwarts! Eventual fără un anume vrăjitor.
– Nu știu pe cine ar urî Hermione atât de mult, spuse Ron.
– Eu cred că da, răspunse Harry arătând spre vrăjitorul care venea spre ei.
Din fericire, Draco Malfoy nu mai era flancat de gorilele lui, Crabbe și Goyle. Din nefericire, părea că se îndreaptă direct spre ei. Harry coborî încet ecranul laptop-ului, iar Hermione își luase nasul din carte. Viperinul ajunse la masa lor în următoarele secunde.
– Ce-i aia?
– Malfoy, spuse Harry acru.
– Am întrebat un lucru, Potter. Nu te-a învățat mama ta că nu e frumos să nu răspunzi?
Harry se uită cu ură la el și închise laptop-ul de tot, fiind gata să-și scoată bagheta. Probabil Hermione văzu mișcarea și interveni:
– Nu te privește, Malfoy.
Draco o ignoră și studie dispozitivul.
– Arată ca ceva Încuiat. De unde îl aveți?
– Nu te privește, repetă Hermione. E un lucru Încuiat, prin urmare nu ai legătură cu el.
– Mă întreb ce ar spune tatăl tău dacă te-ar vedea cu un dispozitiv Încuiat, comentă Ron. Draco îl fulgeră cu privirea.
– Nu-ți pasă ție, Weasel. Și tatăl meu nu trebuie să știe că mă interesează chestia aia.
Hermione se întoarse spre băieți, întrebându-i din priviri „De ce se poartă Malfoy așa?"
– Deci ce vrei de la noi? întrebă Hermione.
CITEȘTI
Just some Harry Potter things
AcakNOTĂ DE ÎNCEPUT: cartea are trei ani vechime. Mi-am schimbat majoritatea părerilor legate de ship-uri și personaje. Ce scrie mai departe nu mai este o reflecție completă a mea. Ok deci nu pun descriere ca n-am idei deci: - daca urasti Harry Potter n...