5.rész

484 24 0
                                    

Ki az a "S"?? Örül hogy megismerhetett? Kicsit gondolkodtam majd rájöttem. Shawn az...azt hiszem. De minek küldte a virágot? Honnan tudja egyáltalán a címem?

Nem érdekel ha ő küldte, ha nem. Kidobtam a csokrot a kukába, és gyorsan befejeztem a reggeli elkészítését. Felvittem Danielnek, aki még javában aludt. Letettem az asztalomra a reggelijét, és rámásztam.

-Ébresztő álomszuszék - adtam egy puszit arcára.
-Uum - nyújtózkodott. -Jó reggelt hercegnőm! - csókolt meg, és hirtelen maga alá húzott.
-Naa - nyavajogtam. -Kihűl a kávé.
-Akkor gyorsan hozd ide asszony! - kacsintott, majd nevetett.
-Tudod ki az asszony - nevettem én is és kimásztam az ágyból a kávéjáért.

Daniel haza ment, de megbeszéltük hogy délutánra szervezünk valami programot. Mostanában kis randikra visz, és olyan édes tőle hogy most hogy vége a sulinak velem akarja tölteni minden percét. Tudja ha megint beindul a suli nem megyek nagyon sehová. Éppen ezért döntöttünk úgy, hogy az egyetemen az első félévkor halasztunk... együtt akarunk lenni.

Épp választottam ki a délutáni programra a ruhámat, mikor csengett a telefonom. Üzenet, de kitől?

Ismeretlen: Szia!☺ Tetszett a virág?🥀
Én: Heló! Tudhatom a neved?
Ismeretlen: "S".😊
Én: Azt eddig is tudtam, de mi a név többi betűje?
Ismeretlen: Sh...
Én: Szép neved van! Kérlek ne írj többször "Sh..."! Na szia!
Ismeretlen: Shawn vagyok, Shawn Mendes amúgy, de azt hittem szereted az ilyen szavas játékokat. Bocsi.
Én: Szia Shawn! Amúgy nem szeretem idegenektől bocs. Miért küldted a virágot?
Shawn: Nem tudom.. Valami arra késztetett, hogy "küldenem kell egy virágot Jasnek".
Én: Először is, Jasmine. És ha megkérhetlek, ne legyen több ilyen késztetésed!
Shawn: Huu de harap ma valaki. Oké, Jasmine akkor. És miért ne legyen ilyen késztetésem? Csak azèrt küldtem mert megláttam egy kirakatban, és te jutottál eszembe. Majdnem olyan szépek mint te.
Én: Mert nekem van barátom! Köszönöm a bókot, de szerintem itt hagyjuk abba a beszélgetést..
Shawn: Mitől félsz? Nem feleségül akartalak venni, csak barátkozni.
Én: Nem akarok veled barátkozni. Ennyi. Szia!
Shawn: Na nemár! Ne legyél már ilyen elutasító! Légy pozitív, ez csak egy barátság semmi komoly.
Én: Mennem kell, szia!
Shawn: Akkor majd később beszélünk. Szia!🙋‍♂️

Kikapcsoltam a telefonomat és gondolkoztam ezen a beszélgetésen. Mi a francnak írtam egyáltalán vissza? Hülyeség ez az egész.

Felvettem amit kiválasztottam ruhát, ami egy farmer, egy kék felső, és egy fehér kardigánból állt.

Lementem a konyhába, ahol már Daniel fogadott.

-De csinos valaki - mosolygott.
-Te sem vagy semmi - néztem végig rajta. Egy fekete nadrág, és egy sötétkék ing volt rajta. Haja be volt állítva, mint ahogy szokott. Komolyan szexi volt.
-Mehetünk szivem? - zökkentett ki.
-Igen - fogtam meg a kezét.

Beültünk a kocsiba, és elindultunk a titokzatos helyre. Hajtott legalább 1 órán keresztül.

-Hova megyünk? - néztem rá.
-Majd meglátod - vigyorgott.

Megálltunk hirtelen az út szélén.

-Itt vagyunk - nézett rám, majd kiszált, és ajtót nyitott nekem is.
-Hol "itt" ? - néztem körül, mikor kiszálltam.
-Gyere - nyújtotta a kezét, amit megfogtam.

Elkezdett levezetni az útról, majd meghallottam egy ismerős hangot. A tenger hangját. Mentünk a homokban a víz mellett nem messze, és megláttam egy nagy fehér, belülről kivilágított sátrat. Kicsit sötét volt már, és így olyan gyönyörű volt. Távolról alacsonyabbnak tűnt, és kisebbnek, de csak így közelről látom milyen nagy.

Szavaidba Szeretve (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now