Már hajoltam volna ajkaihoz, mikor fejét elfordította.
-Shawn - sóhajtotta, és próbált eltolni, de ezúttal nem engedtem.
Kicsit erősebben húztam vissza magamhoz, és úgy tartottam a kezeit.
-Jasmine - húztam magamhoz egyre közelebb, amit már nem tudott megakadályozni.
-Megcsókolnál úgy hogy közben lefogsz? Úgy hogy nem akarom? - motyogta.
-Tudom, hogy akarod.
-Nem - talált valami érdekeset a földön.
-Jasmine, nézz a szemembe - mondtam, mire felnézett. -Most mondd hogy nem.
-Shawn - mondta halkan. -Ajh - dőltötte fejét mellkasomra.
-Na jó - sóhajtottam. -Álmos vagy? - közeledtünk ágyához.
-Kicsit - dörzsölte meg a fejét, mint egy kis gyerek. Olyan édes.
-Aludhatok veled? - tettem fel neki a kérdést, mikor takargattam be.
-Igen - bólintott, majd behunyta a szemét.Gyorsan levettem a pólóm, bebújtam mellé, és a plafont nézve gondolkodtam. Pár perc múlva Jasmine elkezdett reszketni, mire magam felé fordítottam, és mellkasomra húztam, amit szorosan átölelt.
-Olyan forró a tested - mondta halkan.
-Jó éjt Jasmine....szeretlek - mondtam alig halhatóan.
-Én is - mondta halkan, mire a "pillangók" nyugovóról visszatérve, megint elkezdtek tombolni bennem.Életem legszebb éjszakája..
*Jasmine szemszög*
Reggel Shawn hangjára ébredtem föl.
-Jasmine - simogatta az oldalam.
-Igen? - nyögtem ki fáradtan.
-Jó reggelt! - mosolygott halványan.
-Viszont - dőltem vissza az ágyba, de Shawn a lábamnál fogva lehúzott a földre. -Áuu.
-Bocsi - húzott föl. -Ma lesz egy interjúm, meg próbálnom is kell, mert hamarosan elutazom, szóval ma nem tudunk már találkozni.
-Rendben - sétáltam a fürdőbe és fogat mostam.Kijöttem a fürdőből, majd Shawnra pillantottam aki az ágyamon ült, és a térdén támasztott kezein, összekulcsolta ujjait.
-Mikor lesz a torna? - állt fel.
-Hát - néztem a faliórára. -Most van fél 7, és 10-re kell menni.
-Az pont jó...akkor még látod az interjút - mosolygott.
-Miért az mikor lesz?
-8-kor - ölelt át finoman. -Majd beszélünk, szia - puszilta meg homlokom.
-Szia - engedtem el, ő pedig kisurrant az ajtón.Mire megcsináltam az ágyat, kitakarítottam és felöltöztem, pont 7:45 volt. Lementem a konyhába, csináltam egy szendvicset, töltöttem narancsot, és úgy telepedtem le a tévé elé.
-Jó reggelt! - jött le Kacey kómás fejjel.
-Mindjárt Shawn lesz a tévében, gyere.
-Szerinted én miért keltem ilyen korán? - ült le mellém. Hm.."korán".-Jó reggelt Torontó! - üdvözölte a nézőket a riporter. -Itt ül mellettem a híres Shawn Mendes, akinek nemsokára ki jön az új albuma. Huhh Shawn..gyorsan történnek az események. Tudod magad követni?
-Sziasztok - mosolygott a kamerába édesen. -Nos, nagyon furcsa volt az elején is hogy minden olyan gyorsan történik, de Andrew a menedzserem mondta, hogy ez természetes, és hogy lesz ez még gyorsabb is - nevetett. -Attól függ, hogy az embereknek tetszeni fogok-e...
-És mint láthatjuk tetszel nekik - nézett végig a nézőtéren, ahol a rajongók sikoltoztak.
-Igen, egyszerűen szerelmes vagyok az irántam érzett szeretetükbe. Mindent nekik köszönhetek - nézett a rajongókra, és "dobott" nekik egy levegőpuszit.
-Úgy informálódtunk, hogy pár hete a menedzsered buliján megismerkedtél egy szintén híres emberrel, Hailey Baldwinnal. És tegnap randevúztatok is ugye? - lefagytam...
-Öhm igen randiztunk tegnap este. Nagyon aranyos és gyönyörű lány - válaszolt Shawn, mire nem tudom miért de elszomorodtam. Tudtam hogy randizott de mégis...
-Örülök, hogy így vélekedsz róla, mert meghívtuk a mai interjúdra. Hailey - kiáltott ki. -Gyere!
-Sziasztok! - jött be mosolyogva egy nő, aki úgy tűnik Hailey Baldwin. Leült Shawn mellé, és megpuszilta.
-A rajongók kedvéért igazán lehetne egy csók is - mosolygott a riporter. -Ne szégyenlősködjetek! - fogd már be az isten szerelmére....
-Neem - nevetett Hailey. -Ott még nem tartunk - pillantott Shawnra, aki csak egy halvány mosollyal bólogatott.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Szavaidba Szeretve (BEFEJEZETT)
Фанфик"-Héj - vettem ki a fülhallgatót. -Vigyázhatnál! - néztem a fiúra, aki...Shawn volt. Csak reménykedtem hogy ne ismerjen fel. -Ne haragudj! - szabadkozott, és feltűnően kezdte fürkészni az arcomat. -Nem baj - indultam volna tovább de visszahúzott...