BÖLÜM 16

296 10 3
                                    

     Sude'nin  odasına  gittiğimizi  sanıyordum  ama  Oğuzhan  kendi  odasına  girdi.  Kapıyı  açması  için  çok  bağırdım  ama  açmadı  allah  kahretsin  onu  kızdırmıştım  ya  bir daha  benimle barışmazsa  odaya  gidip  pikemin  altında  ağlamaya  başladım.Kızlar  beni  ne  kadar  susturmak  istediysede  kendimi  durduramıyordum  sesim kesilse  bile  gözlerimden  yaşlar geliyordu.  Ağlarken  uyuyup  kalmışım  sabah  canım kalkmak  istemedi  kızlar  inmişti.  Oğuzhan'a  ne kadar  mesaj  attıysamda  karşılık  vermedi. Sinirlendim  Oğuzhan'ların  kapısına  gittim  kapıyı  zorladım  ama  açmadı.     Bağırmaya  başladım  Oğuzhan  kapıyı  açtı.

          OĞUZHAN:Rezil  oluyoruz sus.

          BURCU:Umrumda mı?

           OĞUZHAN:İyi  o zaman  benim umrumda.

       İçeri  daldım  ve  bağırmaya  devam  ettim.

          BURCU:Oğuzhan neden  bana  küstün?

          OĞUZHAN:Benden   sürekli  bir şeyler  saklıyorsun.

          BURCU:Sadece  Burcu'yu  söylemedim.

          OĞUZHAN:Neden peki?

          BURCU:Onu  zaten  sevmiyorsun  ona  bir şey  yapmandan  korktum.

         OĞUZHAN:Anlamıyorsun  evet  onu  öldürebilirim  çünkü  sana  zarar  verdi  onu  öldürmemek  için bir  sebebim yok.

           BURCU:Var  onu  öldürürsen  hapse  gidersin  beni yani  bizi   bırakmak  zorunda  kalırsın.

          OĞUZHAN:Umrumda  değil  çünkü  sadece  seni  korumak  istiyorum  sadece  seni  çünkü sen  benim  için çok  önemlisin.

     Çok  hoşuma  gitmişti  ona  sarıldım  ve  yanağına  bir  öpücük  kondurdum.

         

          

Yanımda olsanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin