NOT:ARKADAŞLAR İLK ÖNCE YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN. SİZE HİKAYEYLE İLGİLİ BİRKAÇ BİRŞEY SÖYLEMEK İSTİYORUM. YANIMDA OLSAN 53.BÖLÜMDE FİNAL.
FİNAL BÖLÜMÜ HAZIR AYNI ZAMANDA YENI BİR HİKAYE DÜZENLEMEYE BİLE BAŞLADIM.
38.BÖLÜM
Bütün oyunlar bitmişti jüriler son değerledirmeleri yapıyorlardı ilk 3'ü geriden gelerek söyleceklerdi ve jüriden biri konuşmaya başladı.
-Okullar arası en iyi tiyatro yarışmasının 3 oyuncuları sunması için sözü juri başkanı Elif hanıma bırakıyorum.
ELİF HANIM:Evet ilk 3'ün 3.yarışmacıların 2 ismini açıklıyorum 11 numara Derya ve Murat
Bunlar bizden önce oynayan kişilerdi isimlerini duyunca sahneye koşarak çıktılar. Konuşmayı Murat yapmak zorunda kalmıştı çünkü Derya ağlıyordu.
BURCU:Biz çıkarsak ağlamam dimi?
OĞUZHAN:Boşver koy gendini gitsin.
BURCU:Rezil olmak istemiyorum.
Elif hanım 3.olanların ödüllerini verdikten sonra tekrar konuşmaya başladı.
ELİF HANIM:Okullar arası tiyatro yarışmasının 2.si 16 numara Merve ve Aydın.
Hiç umudum kalmamıştı 1.olabileceğimizi düşünmüyordum.
OĞUZHAN:Olmadı galiba
BURCU:Herhalde
Gözlerim şimdiden dolmuştu Oğuzhan'a belli etmemek için arkama döndüm
OĞUZHAN:Burcu
BURCU:Efendim
OĞUZHAN:Arkana dönerek ağladığını saklıyacağını sanıyorsan yanılrsın.
BURCU:Saçmalam
Oğuzhan önüme geçti.
OĞUZHAN:Esas sen saçmalama.
Elindeki suyu uzattı.
OĞUZHAN:Olmazsa olmaz canım elimizden geleni yaptık
BURCU:Hepimiz biliyoruz senin böyle şeylere yeteneğin var benim yüzümden olmadı.
OĞUZHAN:Dur daha belki olmuştur.
ELİF HANIM:1.leri açıklamak için tekrar söze başladı.
ELİF HANIM:Tiyatro yarışmamızın 1.leri
39.BÖLÜM
ELİF HANIM:Burcu ve Oğuzhan!
Ben anlayamamıştım Oğuzhan beni sahneye çekiştirdi sahneye çıktık herkez alkışlarınca 1.olduğumuzu anladım Oğuzhan sarıldı onun sarılmasıyla mutluluk göz yaşlarımı tutamadım Oğuzhan'a mikrafon uzatıldı.
OĞUZHAN:1.liği hakketmek için çok çok çalıştık 24 okulun içinden kazanmak kazanabilrmek gerçekten çok zor yani çok mutluyuz çünkü biz burda kendimiz için yarışmıyoruz sonuçta olumsuzu temsil ediyoruz bunun içinde daha mutluyuz.
Ödülümüzü aldıktan sonra sahneden indik hava almak için dışarı çıktık bizimkiler hemen yanımıza geldiler.
PELİN:Kutluyorum tatlım ya
BURCU:Teşekkür ederiz.
İBRAHİM:Gül hoca biryere ayrılmamamızı söyledi okul gazatesine basılıcakmış herhalde raportaj yapılcakmış.
ESER:Ooo kardeşim raportajlar falan olur ya olursunuz siz yürürsünüz burdan artık.
PELİN:Oğuzhan'ın şarkıcılık ve oyunculukla ilgili planları varmı?
BURCU:Aaa evet bizde bugün konuştuk birkaç planı varmış herhalde akşam konuşcaz.
OĞUZHAN:Ya daha planlamış sayılmam akşam konuşsak daha iyi olur
O sıra Gül hoca yanımıza geldi
GÜL HOCA:Aferim çocuklar be göğüsümüzü kabartınız burdan birlikte okula gidelim raportaj yaparız ve buraya gelemeyen arkadaşlarınız sizi okulda bekliyo
Zorda olsa gül hocanın arabasına sığıştık heycanlıyım herkez okulda bekliyomuş. Okula girergirmez bir alkış fırtınası koptu arabadan iner inmez yanımıza koştular konuşa konuşa okula girdik.
GÜL HOCA:Hadi Oğuzhan ve Burcu siz öğretmenler odasına çıkın ben geliyorum
40.BÖLÜM
Hoca birkaç tane soru sordu ve Oğuzhan'la benim fotoğrafımı çekti. Yarım saaten kısa sürmüştü çıkınca bizimkilere bir kafeye gittik ve 1.oluşumuzu kutladık.
Akşam saat 9'du eve gelir gelmez oturma odasına geçtik.
İBRAHİM:Eee Oğuzhan
OĞUZHAN:Ne ee si abi?
İBRAHİM:Senin şu şöhret işine gelelim artık.
OĞUZHAN:Evet doğru dedin bence bizim eve geçelim benim yazdığım birkaç şarkı sözü var. Onlarıda bir görün tekrar konuşalım.
Oğuzhan'ın yazdığı şarkılara baktık gayette güzellerdi.
ESER:Bak kardeşim bu yazdığın şarkıları al gitarı eline çal söyle bizde bunu youtube gibi bazı sitelere kkoyalım bakarsın tıklama rekoru falan kırar beğenilir oyunculuk için şimdi pek yapabileceğimiz birşey yok üniversteyi bitirdikten sonra istersen İstanbul'a gideriz her birlikte sana hep yardımcı oluruz.
Eser bu işlerle pek ilgilenirdi bu fikir hemen kabul edildi hemen hayeller kurulmaya başlandı.
İBRAHİM:Düşünsenize ünlü olmuşuz dostluğumuzla falan tanınırmışız.
OĞUZHAN:Tabii dostluğumuzla tanıncaz oğlum hepimiz oyunculukta azda olsa eğtim almış insanlarız hangimiz ilerlese diğerlerini unutmak yok.
ZEHRA:Eee biz ne olcaz?
İBRAHİM:Sizde gelceksiniz.
ZEHRA:Güzel olacak be.
ESER:Tabi güzel olacak hayallerimizi gerçekleştiricez.
Oğuzhan her şarkısnı birkaç kez çekip izledik en güzel olanlarını birkaç popiler siteye ekledik bütün herşey bittiğinde saat gecenin dördüydü gelecek ile ilgili planlarımızdan sonra evlerimize döndük.