BÖLÜM 14

308 10 0
                                    

  Sonunda  otele  girdik  saat  7:49'du.  Herkes  oda  numaralarını  ögrendikten  sonra  yukarı  çıktı. Dinlenmek  için  9'a  kadar  zamanımız  vardı  sonra  tekrar  aşağı  inecektik.  Dinlenmek  için  herkes  yatağına  uzandı.  Alarmın  sesiyle  hepimiz  kalktık  hazırlandık  ve  Oğuzhan'ların  odasına  gittik. Sade  İbo  uyanmış  hatta  üstünü  bile  değiştirmişti.  İbo'yla  Pelin  aşağı  indiler.  Eser'le  Oğuzhan  hala uyuyorlardı   onları  uyandırmak  Zehra  ve  bana  düşmüştü.

        BURCU:Oğuzhan  hadi  kalk  artık  uykucu  şirin.

        OĞUZHAN:Yaaa  biraz  daha.

        BURCU:Oğuzhan  evde  değiliz  kalk  geç  kalıcaz.

       OĞUZHAN:Nereye  ya?

        BURCU:Aşağıdakiler  bizimi  beklesin?  hem  hocayıda  duydun  hadi  bakim  kalk.

   Üfleye  püfleye  kalktı  banyoya  girdi. Zehra  daha  Eser'i  kaldırmayı  başaramamıştı  en sonunda  şişedeki  suyu  yüzüne  boşaltı  ama  o  bile işe  yaramamıştı. Oğuzhan  5 dakika  sonra  banyodan  çıktı  bize  yardım  etti  Eser'i  sürüyerek  banyoya  götürdük.  5 dakika  sonra  Eser'de  çıkınca  hepimiz  aşağı  indik.  Aşağı  indiğimizde  herkesin  havuzda  olduğunu  farkettik  malesef  tekrar  yukarı  çıktık  yolda  giderken  Sude  yanımızdan  geçerken  ona  bakmadım  bile Oğuzhan'la  sonbete  devam  ettim.

       BURCU:Oğuzhan  şimdiden anlaşalım  su  korkum  var  herhangi  bir  şekilde  yüzüme  su  sıçratırsan  seni  havuzda  boğarım.

     Oğuzhan  bir  cevap  vermediğini  farettim  ters  ters Sude'ye  bakıyordu.

          BURCU:Oğuzhan  bakma  şu kıza  şöyle  hem  sen  beni  dinliyomusun.

           OĞUZHAN:Bizi  dinliyo.

            BURCU:Dinlesin  varsın  özel  bir  şey konuşmadık  nasıl  olsa  su  korkumdan  bahsettim.

    Tekrar  odalarımıza  girdik üstümüzü  değiştirdikten  sonra  havuzda  buluştuk  ilk  işim  güneş  kremimi  çıkarmak  olmuştu.

            OĞUZHAN:Yardım  ediyimi?

            BURCU:Peki  olur.

     Oğuzhan  güneş  kremimi  sürdükten  sonra  bizimkinlerle  havuza  girdiler  bir  kaç  dakika  sonra  banada  gelmemi  söylediler.  Havuza  doğru  ilerledim  kendimi  yavaş  yavaş  bırakmam ve alışmam   gerekiyodu  tam  o sıra  Sude'nin  havuza  ilerlediğini  gördüm  ve  hemen  önüme  döndüm önüme  dönmemle  kafama  sertçe  vurulması  bir  oldu  suya  düşer  düşmez  su  yüzüme  çarpmıştı  ve  dibe  doğru  battım.

 

  

Yanımda olsanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin