BÖLÜM 24

244 5 0
                                    

     Oğuzhan'ın  durumu iyiydi  yarın  taburcu  olacaktık. Kıyafetleri  valizin  içine  kattım.

          OĞUZHAN:Yine ölmedik  şansa bakar mısın.

          BURCU:Bu  seferde  başaramadı .

          OĞUZHAN:Gerçekten  beni  seviyor musun  kız?

           BURCU:Tabii  ki.

          OĞUZHAN:Ben de  seni  ama  doğruyu  söyle  bende  sevilmicek  insan  değilim.

           BURCU:Tabii  canım  değilsin  iyleşmişsin  belli  sen.

           OĞUZHAN:Senin  sayende.

              Öylece  birbirimize  bakıp  güldük  sonrada  Oğuzhan   uyudu  onun  uyuduğunu  görünce  bende  uyudum.

          Taburcu  olup  eve  gittik.  Eser'ler  okula  gitmişlerdi  kapatabildiğimizce  kapatacaktık  eksiklerimizi.

                 Oğuzhan  gayet  iyiydi  artık  okula  gidiyorduk  gayette  kapatmıştık  eksiklerimizi. Ders  çıkışındaydık  eve  doğru  gidiyorduk  evin  önünde  biri  oturuyordu  bize  döndü  allah  kahretsin  gelen  Sude'ydi  Oğuzhan'la  birbirimize  baktık  Oğuzhan  elimi  tutu. Sude  Oğuzhan'ın  elimi  tutuğunu  görünce  silahı  başına  dayadı  tüyler  ülperten bir  çığlık  atmıştım  ama  kendi  başına  dayamıştı.

                SUDE:Oğuzhan  sadece  beni  sev  istedim  arkadaş  olarak  bile  olsa  sev  istedim  ama  sen  onu  dinledin.

                  BURCU:Sude  yapma.

                  OĞUZHAN:Bırak  vursun.

                  BURCU:Oğuzhan  ne  diyosun?

                  OĞUZHAN:Bırak  o  kendini  öldürsün.

                  SUDE:Sana  kızgın  değilim  Oğuzhan  şimdi  gel  gidelim  desen  giderdim  ama  dimiceksin  dimi?

              Sude  iyice  kafayı  yemişti  polis  yakalasa  bile  artık  hapishaneye  atmaz  hastaneye  götürürdü. Oğuzhan'a  uzun  uzun  baktıktan  sonra  gözlerini  kapattı  ve  tetiğe  bastı. Biz  öylece  bakıyorduk  yere  yığılmıştı  polis  ve  ambulans  geldi  Sude  bana  ne  kadar  kötülük  yaptıysada  öldüğü  için  sevinemedim. Oğuzhan'la  eve  geçtik  ne  o nede  ben  konuştum  bu  beladan  kurtulduğumuz  için  Oğuzhan  eşyallarını  aldı  ve  kendi  evlerine  çıkardı. Oğuzhan'ın  ardından  kızlar  geldi  onlar  Sude'nin  ölümüne hiç  üzülmüşe  benzemiyorlardı  kızlarla  bu  olanları  tekrar  tekrar  konuştuktan  sonra  yattık.

          

Yanımda olsanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin