BÖLÜM 27

354 7 7
                                    

   Dersteydik  sonra  sınıfa  Gül  hoca  girdi. 

  GÜL HOCA:Pardon hocam  dersiniizi bölüyorum ama bir duyurum olucaktı 

   AYNUR HOCA:Tabii  hocam  buyrun.

    GÜL HOCA:Gençler  yakında  okullar  arası  en  iyi tiyatro  yarışması yapılacak bu konuda yeteneği olanları hocalarınız seçicek.  Herkeze  küçük bir senaryo  verilecek en iyi olanları yarışmada  oyuncu olarak alcacağız haberiniz olsun.

       FATMANUR:Hocam  bunu  herkez  yapmak  zorunda mı?

       GÜL HOCA:Eğer  seçilirseniz  böyle  bir  fırsatı  geri  çevirmemenizi isteriz. Evet Aynur  hocam  teşekkürler tekrar özür dilerim dersinizi  böldüğüm için.

 Hoca dışarı çıktıktan sonra Aynur hoca bu konu hakkında birkaç birşeyler söyledi ders bittikten sonra Ogi ile ile dışarı çıktık ve bir pastaneyegidip oturduk. Ogi ile kkarşı karşıyaydık Ogi 2 dilim pasta istedi pastalarımızı yiğip sohbet ediyorduk tam o sırada Oğuzhan'ın arkasındaki masaya bizim okuldan 2 çocuk oturdu birinin adı Gökhan diğerinin adını ise bilmiyordum. Gökhan oturur oturmaz bana göz kırptı bende gülümsedim.

   OĞUZHAN:Kime gülüyorsun?

    BURCU:Arkada ki çocuklar bizim okuldan onlar gülümsedi bende gülümsedim ne oldu kıskandın mı?

      OĞUZHAN:Ben seninsem sende benimsin demektir kıskanmadım.

    Sohbet etmeye devam ettik o çocukların sürekli bana bakarak gülmesi sinirimi bozuyordu. Gökhan'ın en son  yaptığı haraket iyice sinirlerimi bozmuştu resmen bana öpücük yollamıştı ve ondan sonrada pişmiş pişmiş gülüyordu Oğuzhan'a artık kalkmak istediğimi söyledim ve ordan kalktık.

    

            

Yanımda olsanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin