BÖLÜM 9

308 10 3
                                    

    Oğuzhan  almıştı  yine beni  evden  okula konuşa  konuşa  gittik. Sonra  ayrıldık  içeri  girer  girmez  arkadaşım  Sude  benimle  teneffüste  birşey  konuşmak  istediğini  söyledi   bende  kabul  ettim.  Ders  bitti  ve  Sude  yanıma  geldi.

       BURCU:Tamam hadi merak ettim söyle.

   Sude  kolay  kolay utanmaz  ve  çekinmezdi  ama bu sefer  fazla  utanıyordu.

      SUDE:Şey  ben  Oğuzhan'dan  hoşlanıyorum  onun  çıktığı  biri varmı?

    Bunu duyunca şok oldum.

       BURCU:Bilmiyorum.

       SUDE:Sorsana  sen ona  çok  yakınsın  görüyorum  hep  birliktesiniz.

       BURCU:Peki  sorarım  bir  ara.

       SUDE:Peki  ondan  hoşlandığımı  söylesen  olurmu?

       BURCU:Bilmem ki kabul edermi  etmezmi  nasıl tekpi  veriri  hiçbir  fikrim  yok.

        SUDE:Tamam ona Sude senden  hoşlanıyormuş dersin  bir şey olmaz.

        BURCU:Tamam görürsem söylerim.

         SUDE:Tamam  teşekkürler.

  Nasıl söyliyeceğim şimdi  ben bunu  of  ya  nerden  çıktı  bu Sude  şimdi ya ? Sude'yle  çıkar  şimdi beni  unutur  allah kahretsin.

    Tekrar  derse  girdik kendimi  derse vermeye  çalıştım  ama pek  fazla  olmadı  dersin  sonunda  Oğuzhan  her zaman ki  gibi  kapının  önünde  beni bekliyordu.  Sude  onu  görünce  bana  söylemeyi unutma dercesine  baktı  bende  Oğuzhan'ın  yanına gittim   yürümeye  başladık.

Yanımda olsanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin