BÖLÜM 23

275 8 4
                                    

 Arkamı  döndüğümde  Oğuzhan  yerde  öylece  yatıyordu  koçtum  sarıldım  ağlıyordum  etrafta  kimse  yoktu.

          BURCU:Kim  Oğuzhan  kim?

   Etraftan  insanlar  toplanmaya  başladı.

           BURCU:Ambulans  çağırın  hadi!

            OĞUZHAN:Burcu

           BURCU:Yorma  kendini.

            OĞUZHAN:Seni

            BURCU:Oğuzhan  gitme  ne  olur.

            OĞUZHAN:Seni  seviyorum.

             BURCU:Bende  seni seviyorum  Oğuzhan  ne  olur  aç  gözlerini  Oğuzhan  ne olur!

     Ambulans  geldi  Oğuzhan'la  bindim  yolda  herkese  haber  verdim. Hastaneye  geldik  Oğuzhan'ı  amalyatta  aldılar  o  sıra  bizimkiler  geldi. Çığlık  atıyordum  ağlıyordum  beni  sakinleştirmeye  çalışıyorlardı  doktor  gelince  ayağa  kalktı.

               BURCU:Birşey  varmı  yaşıyormu  iyi  dimi?

               - Hala  iç  kanama  riski  var  herhangi  bir  durumda  müdahale  edicez  gerisi  delikanlının  gücüne  bağlı.

           İçeri  girmeye  çalıştım  ama  almadılar  tam  o  sıra  yere  yığılıverdim. Kendime  gelince  direkt  bizimkilerin  yanına  gittim.

                BURCU:Var mı  bir  gelişme?

                 ESER:Malasef.

                Günlerce  Oğuzhan'ın  ayılmasını  bekledik  ve  doktor  içeriden  çıktı.

               -Oğuzhan  beyin  yakınları  siz misiniz?

                   BURCU:Evet

                -Oğuzhan  bey  kendine  geldi  normal  odaya  aldığımızda  onu  görebilirsiniz.

             Çok mu  olduk  sarıldık  sonra  sedyeyle  Oğuzhan'ı  odaya  aldılar.

                    BURCU:İyimisin?

              Kafasını  salladı  konuşacak  hali  yoktu  tekrar  uykuya  daldı.

Yanımda olsanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin