NOT:ARKADAŞLAR BEĞENİLER ESKİDEKİNDEN DAHA DÜŞÜK AMA BEN BEĞNMEZSENİZ ERKEN FİNAL YAPARIM DEMİCEM GERÇEKTEN BEĞENENLER OKUSUNLAR YORUM YAPSINLAR LÜTFEN.
2.NOT:ARKADAŞLAR BÖLMLER KIZA OLDUĞU İÇİN 3 BÖLÜM BİRDEN YAZIM İYİ OKUMALAR :)
Okula gitmek için hazırlandım tam o sıra Oğuzhan ve İbrahim zile bastılar kapyı Pelin açtı.
PELİN:Size ne oldu böyle?
Pelin'i duyunca kapıya koştum.
BURCU:Olamaz ne yaptınız siz?
İBRAHİM:Ya yok birşey hadi gidelim .
Ayakkabılarımızı giydik Pelin İbrahim yan yana ben ve Oğuzhan yan yana yürüyorduk. Oğuzhan'a ne kadar yalvardıysam birşey anlatmadı İboyla benim dersim aynıydı sınıfa irdik ve yan yana oturduk.
BURCU:Bu olanları eninde sonunda öğrenicez biliyosunuz dimi?
İBRAHİM :Ne kadar geç öğrendiniz o kadar iyi.
Tam o sıra içeri Gökhan ve arkadaşı girdi allah kahretsin onların yüzündede yaralar vardı ama Gökhan'ın morlukta vardı ayrıca.
BURCU:Hayır ya İbo Gökhan'lamı kavga ettiniz .
İBRAHİM:Tamam Burcu abartma artık ya hem bak Gökhan'ın gözündeki morluk var ya o Oğuzhan'ın eseri nasıl olmuş?
BURCU:Ne abartması ya sizin yüzleriniz yaralı onların ki yaralı sence burda abarttan benmiyim bide nasıl olmuş diyosun.
İbo birşey söylemedi . Birkaç dakika sonra hoca elinde kağıtlar ile içeri girdi.
HASAN HOCA:Arkadaşlar bunlar okullar arası tiyatro yarışmasının ufak senaryoları çalışın seçim yapılıcak.
Elime kağıtı alır almaz okumaya başladım. 2 tane aşık vardı (2 tane aşık vardı ne ya 3 aşık olcak değil ya neyse ben devam ediyim) İlk önce kavuşuyor sonra birkişi tarafından vuruluyorlardı.(bu ne sıkıcı senaryo lan dizi teklifi olarak gelmiş olsa asla kabul etmezdim hayır neden vuruluyolar sonra anlamadım herşeyin sonu kötü bitmek zorunda mı bakın bize OĞUZHAN'LA BEN ASLA SONUMUZ KÖTÜ BİTMEYECEK.)
HASAN HOCA:Çocuklar bunları çalıştıktan sonra kazanan 1i kız 1i erkek 2 oyuncu yarışmada kendi yazdıkları seneryo ile yarışacaklar.
Bunu duyunca iyice bir heycanlandım tenefüste dışarı çıkıp Oğuzhan'ı buldum ona hala kızgındım içim acıyordu onu öyle görünce. 'Sen sanatını böylemi konuşturuyosun Oğuzhan' dedim.
OĞUZHAN:Efendim ne sanatı.
BURCU:Gökhan'ı diyorum altına imzanı atmışsın.
O sıra Pelin geldi onada öğrendiklerimi 2 dakikada özet geçiverdim ben anlatırken İbo bana pis ispitci dercesine bakıyordu Pelin bunu evde konuşcaz İbrahim dedi ve sınıfa girdi. (Evde görüşcez ne ya çocuklar duymasın gibi bide 'mutfak' deseydin be Pelin diye içimden söylenirken hocanın geldiğini görüp içeri geçtim.
30.BÖLÜM
Hepimiz senaryoya çalışıyorduk. Oğuzhan'ın böyle şeylere ilgisi vardı zaten. Şöyle bir karar aldık 2 kişi gösterisini yaparken diğerleri izleyip yorum yapacaktı yetenek sizsiniz misali. İlk Eser ve Zehra yapacaktı ama Eserin huyundan dolayı (sürekli gülüp duruyordu) onlar oturdular. Onun için ilk biz yapmaya karar verdik. Oğuzhan gayet güzel oynuyordu zaten aamızdada onu 1.seçmiştik.
Günlerce buna çalıştık artık hocalar yarışmaya katılacak 2 kişiyi belirleyecekti okulumuz en son 5 yıl önce bu yarışmada 2.olabilmişti bu sefer 1.liği gerçekten istiyoruk. Oğuzhan'la sahneye çıktık.
GÜL HOCA:Evet sizi izliyoruz.
Oyun çok yakın oynanıyordu Oğinin ne kadar yakışıklı oldugunu birkez daha anladım en sonunda 2 3 saniye lik bir öpüşmenin ardından sahneye rol gereği eski nişanlım (yani ailemin zorla nişanladığı çocuk ) girecekti o sahne yaklaştıkça heycanlanıyorum provalarda orayı yapmıyorduk Ogi parmağını koyuordu tabi çocuk profosönel kimse anlamıyordu durumu tam öpecekken oği parmağını çekti ve dudagından öptüm ama 2 3 saniye sonra oyuna devam edildi ve hayal gibi sahne sona erdi.
Sahneden indik hocalar beğenmişti bizden sonra birkaç kişi daha oyunlarını oynadı. Tam Gül hoca çıkıp bizim yanımıza geldi o sıra Gökhan birşey söylemek istediğini söyledi ve hocayla arkaya gittiler bir süre konuştuktan sonra hoca tekrar geldi.
GÜL HOCA:Yarışmaya katılmaya hak kazananlar...
31.BÖLÜM
-Kazanan kız oyuncu Burcu
Çok sevinmişti Oğuzhan'a sarıldım.
-Kazanan erkek oyuncu Gökhan
Herkes şok oldu sesizlik oldu herkes bana bakıyordu hoca söylediklerinden sonra tekrar içeri girdi Gökhan sadece gülüyordu gıcık gıcık gülüyordu bu kesin onunn işiydi Oğuzhan benden daha güzel oynuyodu beni seçen onu hayli hayli seçmeliydi.
Hocanın arkasından bende gittim.
BURCU:Hocam ben yarışmaya katılmasam olur mu?
GÜL HOCA:Neden tatlım?
BURCU:Hocam istemiyorum.
GÜL HOCA:Olmaz tatlım o kadar emek çektin hem ne güzel okulumuzu temsil ediceksin.
Çantasını aldı ve dışarı çıktı arkasından bende Oğuzhan'ın yanına gittim.
BURCU:İstemediğimi söyledim ama kabul etmedi özür dilerim
OĞUZHAN:Sorun değil sanki senin suçun bunu Gökhan yaptı çok belli konuşmaya gitmedilermi belki korkuttu belkide rüşvet verdi.
BURCU:Şimdi ne yapacağız peki?
OĞUZHAN:Merak etme yakındır bir oyuncu değişikliği olucak.
BURCU:Oğuzhan hayır sorun yok demiştin hem bu bir oyun dimi birşey yapma.
Gül hoca tekrar geldi yarın bu oyunu Gökhan ve benim oynayacağımı söyledi (işte şimdi yanmıştım o sahneyi Gökhan la nasıl oynardım hiçbir fikrim yoktu.)
Bunu duyan Gökhan yanıma geldi hala sırıtıyordu.
GÖKHAN:Yarına iyi çalış tatlım.
Dedi ve yanımdan geçti Oğuzhan'ı durdurmak için önüne geçtim biraz öylece durduuktan sonra eve döndük.