BÖLÜM 13

330 12 2
                                    

  Yine  dersteydik  sonra  bir  kapı  çalınmasıyla  bölündü ders  ögrencilerden  biri  geldi  ve bir  duyuru  yapacağını  söyledi.

    1  hafta  boyunca  sürecek  olan  bir  gezi  varmış  bunu  duyunca  herkes  çok  sevindi  bende  dahil. Teneffüste  Oğuzhan  yanıma  geldi  onunda  mutlu  olduğu  belliydi  oda  geziye  çok  sevinmişti.  Otobüste  kimin  kimle  oturacağı  bile  belliydi  ibo  pelin  zehra eser  bu durumdada  ogi ve ben  oturacaktık .  Gezi  2  gün  sonraydı .

      Ertesi  gün  gezi  vardı  herkesi  bir bavul  toplama  telaşı sarmıştı  herkes   hazırlandı  yarın  çok  erken  kalkmalıydık  o  yüzden erkenden  yattık.

       Sabah  erkenden  kalktık  bütün  her şeyi  hazırladık  Oğuzhan'larda  zile  bastılar  sonra  hep  birlikte  aşağı  indik  bavular  yüzünden  taksiye  binmek  zorunda  kaldık  aslında  İbo'lar  biz  taşırız  dediler  ama  yeterince  ağırdı  ve  sadece  bizim  bavularımız  yoktu  onlarında  bavuları  vardı.  Hep  birlikte  otobüse  bindik  bir  süre  sonra  yolculuk  başladı.  Hava  hala  karanlıktı  akşam  her  nekadar  erken  yattıysakta  uykumuz  vardı . Başımı  Oğuzhan'ın  omzuna  koydum  ve  öylece  uyuduk  ikimizde. Sonrada  ani  bir  fren  ve  çarpışma  sesiyle  herkes  çığlık  attı.

          Kimseye  birşey  olmamıştı  önümüzdeki  2  araç  feci  bir  şekilde  çarpışmıştı  herkes  olayın  şokundaydı  korkudan  ağlıyorduk.  Oğuzhan  sarıldı.

           OĞUZHAN:Korkma  korkma  geçti  bak  biz  iyiyiz.

            BURCU: Ya  birşey  olsaydı.

           OĞUZHAN:Olmadı  ama.

             Hepimiz  en  yakın  petrol  ofisinde  inip  hava  aldık  elim  hala  titriyordu.  Oğuzhan  hemen  bir  su  alıp  geldi  yatışıncaya  kadar  başımda  bekledi.  Herkes  şoku  atlatınca  beni  kaldırdı ve  tekrar  otobüse  bindik.

 

Yanımda olsanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin