BÖLÜM 25

298 10 0
                                    

 Tarih  12  mayıstı  yarın  Oğuzhan'ın  doğum  günüydü  ona  süpriz  doğumgünü  yapacaktık. Yine  bizbize  olacaktık  ona  bir  tişört  aldım  üstünde  seni  sevdim  seviyorum  seveceğim  yazıyordu.

    Tarih  13  mayıstı  sonunda  oğinin  doğum  günüydü  okul  için  hazırlandım  bugün  Oğuzhan'ın  dersi  geç  birr  saateydi  o  okuldayken  bizde  hazırlık  yapacaktık. Ben  okuldan  döndüm  kızlarla  ve ibolarla  çıktık  Oğuzhan  okula  gitmek  için  hazırlanıyordu  ona  birşey  çaktırmadık. Oğuzhan'ın  arkasından  İbo  ısmarladığımız  pastayı  ve  birkaç  balon  falan  almaya  çıktı. Pastanın  üstünde  hepimizin  birlikte  olduğu  bir  fotoğrafımız  vardı. Evi  toplamaya  başladık  İbo  yaklaşık  1  saat  sonra  geldi  evi  bir  güzel  süsledik  biraz  dinlendikten  sonra  herkez  hazırlanmak  için  dağıldı  üstüme  kırmızı  kısa  bir  elbise  giydim  saçlarımı  düzleştirdim  ve  aşağıya  indim. Oğuzhan  gelince  AVM'ye  gitmek  için  onu  ikna  ettim  bir  avm  için  çok  şık  olduğumu  oda  farketmişti  ama yinede  ona  birşey  çaktırmadım.  Hava  karardı  artık  artık  dönüyorduk  Zehra'ya  geldiğimizi  mesaj  attım. İçeri  girdik  Oğuzhan  ışığı  açar  açmaz  hep  bir  ağızdan  iyi ki  doğdum oğuzhan diye  bağırdık.

      OĞUZHAN:Demek  bu  yüzden  oyaladın  beni.

      Sarıldıktan  sonra  pastayı  kestik  ve  oturduk. İbo  ve  Eser   Oğuzhan'ın  şarkı  söylemesi  için  tutturdu  aynı  zamanda  gitarda  çalıyordu  kendisiniz  yazdığı  unutulmaz ki  sevgilim  adlı  şarkısını  söyledi  sesi  gerçekten  çok  güzeldi  bunca  zamandır  birlikteydik  hiç  bu  yeteneğini  bilmiyordum. Şarkı  bittikten  sonra  yanıma  geldi  ve  önümde  eğildi.

        OĞUZHAN:Bundan  sonra  birdaha  unutamayacağım  sevgilim  olur musun?

Yanımda olsanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin