BÖLÜM 41
Okul için hazırlandık oturuyorduk kapı çaldı çantamızıda alıp aşağı indik. Konuşa konuşa okula gidiyorduk ama Eser, İbrahim ve Oğuzhan'da bir cidiyet vardı sankii yine bizden habersiz işler çeviriyorlarmış gibi benim gibi Zehra ve Pelin'de faretti bu durumu.
PELİN:Beyler nedir bu cidiyet?
İBRAHİM:Ne yapalım Pelin her zamanki halimiz önceden göbek ata ata mı geliyoduk?
ZEHRA:İşte bir gariplik olduğu burdan belli hem ciddi hem tedirginsiniz.
Eser'inde tedirgin olmasına ragmen bu konuyu şakaya vurdurarak kapattı. Okula girdik Eser'le aynı derslikteydik. Yanına oturdum ve öğretmen içeri girdi.
Eser sürekli telefona bakıyordu birisiyle mesajlaşıyordu telefona çaktırmadan baktım mesaj Oğuzhan'dandı 'birkaç kişi buldun dimi?' yazıyordu Eserde 'tabii 14 kişi buldum yazıyordu iyice meraklanmıştım. Son bi mesaj daha gelmişti 'çıkışta bekle beni bizimkilerle anlaştığımız yere birlikte gidelim sonrada ne olacaksa olsun artık'
Çıkışta Oğuzhan'ı bulmam lazımdı kızlara da haber vermeliydim onlarda Eser'le İbrahim'e engel olmalıydılar kesin kavga vardı. Zil çaldı.
BURCU:Bizimkilerle bir yere mi gitsek?
ESER:Birgün gideriz neyse benim işim var Zehra'ya söylersin hadi ben kaçtım.
BURCU:Dur Eser nereye
Hızlıca sınıftan çıktı hemen Oğuzhan'ın sınıfına koştum Oğuzhan'ın sınıfından Zehra telaşla çıktı.
ZEHRA:Oğuzhan'la Eser bir işler çeviriyo sınıftan çıkarkende İbrahim'le konuşuyordu.
Pelinde hızlıca yanımıza geldi nefes nefeseydi.
PELİN:Kızlar
BURCU:Biliyoruz bizimkiler bir işler çeviriyor.
42.BÖLÜM
Kızlarla çaresiz olarak eve döndük bizimkileri kaçkez aradıysak açmadılar meraktan çatlıcaktık. Eve gelince tuvalette girdim kızlar çıktığımda yoktu masanın üstünde bir notun olduğunu farettim notta söyle yazıyordu 'Burcu bizimkileri sana haber vermeden aramaya çıkmak zorunda kaldık kaybedicek hiçbir zamanımız yoktu bulursak olay yerini mesaj olarak atıcaz'
Beni almadan gittikleri için çok sinirlendim telfonumu aldığım gibi dışarı fırladım.
OĞUZHAN'IN GÖZÜNDEN
Uzun süredir bugünü hayel ediyordum plan tıkır tıkır işliyordu Zehra ve Pelin koşarak yanımıza geldiler.
ZEHRA:Neden bizi bu evin yanına çağırdınız?
PELİN:Ve Burcu'yu neden getirmememizi söylediniz?
OĞUZHAN:Siz onu bunu bırakında söylediğim notu bıraktınızmı?
PELİN:Bıraktık ee hadi ne olduğunu bize söylicekmisiniz?
İBRAHİM:Oğuzhan Burcu'ya evlenme teklifi edicek.
ZEHRA VE PELİN:Ne ve bizim yeni haberimiz oluyo
ESER:Bizimde yeni haberimiz oldu.
OĞUZHAN:Herşeyi hazırlayıp öyle haber vermek istedim evleninceye kadar Burcu kabul ederse bu evde kalırız sonra İstanbul'a gideriz hayallerimizi gerçekleştirdikten sonrada şöretli bir düğün eşliğinde evleniriz diye planladım inşallah Burcu beğenir.