BÖLÜM 10

315 12 1
                                    

    Oğuzhan'a  söylemem  gerekiyordu.

 BURCU:Oğuzhan  Sude  senden  hoşlanıyorumuş.

    Söylerken  içim  acımıştı.

  OĞUZHAN:Ne hangisi?

   BURCU:Hani  ben  bugün  çıkışta  yanına  uğradığım  kız  var ya  o.

   OĞUZHAN:İyi  söylersin  arkadaşına  olmaz.

        Sevinmiştim  ama  neden  olmaz  dedi ki  yoksa  başkasınımı  seviyo  neyse  artık  buralarını  düşünmek  istemiyorum.

            Bugün  Oğuzhan  bugün  gelmiyecekti  malesef  yanlız  gidecektim  birde  Sude'ye  söylemem  gerekiyordu  kız boşuna  beklememeliydi. Okula  girer girmez  Sude  beni  bulmuştu  zaten.

      BURCU:Sude  malesef  Oğuzhan  birisiyle  çıkmak  istemiyo.

      SUDE:Neden  ya?

       BURCU:Bilmiyorum.

       SUDE:Ya  güzelce  sorsaydın, nasıl ya öf?  olmaz  Burcu  yalan  söylemiyosun  dimi, sormadın  dimi Oğuzhan'a?

                      Bir  an  sıkıldım  ve  istemeden  patladım.

         BURCU:Yeter  Sude  istemiyormuş  kızım  seni  suçu  neden  üstüme  atıyosun?

                      Etraftakiler  bize  bakınca  herkesin  olayın  bir erkek  yüzünden  çıktığını  anladıklarını  fark  ettim.  Sude  beni  itti  ve  yere  düştüm  kalkıp  bende onu  ittiriverdim  kavga  büyümeden  bizi ayırdılar. Ve  bende  hızlıca  sınıfa  girdim.

                          Çıkışta  Sude   ne  olduğumu  anlamadan  beni  okulun  arkasına  çekiştirmeye  başladı.

Yanımda olsanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin