Sabah mis gibi yemek kokularıyla uyandım hemen kalktım elimi yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa geçtim.
BURCU:Anne bu masa ne böyle?
LEYLA:Senin için bir tanem.
BURCU:Daha neler pişiriyosun?
LEYLA:Bunlar akşamma
BURCU:Anne kaçta kalktın da bu ev bu kadar güzel yemek kokusuyla doldu?
SAMET:8'de yemeklerin başındaydı kızım gerisini sen düşün.
Annemin nefis kahvaltısını yaptıktan sonra odama geçtim etrafı toladım nişanım için yeni aldığım etek bluz kombinimi yatağa koydum ve hemen Oğuzhan'ı aradım
BURCU:Alo Oğuzhan
OĞUZHAN:Efendim hayatım
BURCU:Kıymet annemgil geldiler mi?
OĞUZHAN:Geldiler geldiler. Eee sen ne yapıcaksın şimdi?
BURCU:Duş alıcam,kuaföre gidicem eve gelip hazırlanmam lazım sen?
OĞUZHAN:Ben pek birşey yapmıcamda biz yüzükleri seçmedik Burcu.
BURCU:Allah ne ya nişan yüzüğü unutulucak en son şeyy!
OĞUZHAN:Sıkma canını akşama daha saatler var hazırlan seni almaya geliyorum seçelim.
BURCU:Peki çabuk ol.
Hemen bir kot pantalon t-shirt giydim saçlarımı at kuyruğu yaptım odadan çıktım.
LEYLA:Hayrola kızım nereye?
BURCU:Yüzükler annne yüzükleri seçmeyi unuttuk.
SAMET:Aklınız nerdeydi kızım?
BURCU:Oğuzhan şimdi gelir hadi öptüm iniyorum ben
Kapıyı kapattım indim. Oğuzhan 5 dk sonra evin önündeydi.
BURCU:Oğuzhan bu araba?
OĞUZHAN:Babamın hediyesi atla hadi.
Güzelce gezdik beğendiğimiz 3 yüzük arasından seçimimizi yapıp arabaya atladık.
BURCU:Bizimkiler kaçta burda olur?
OĞUZHAN:Kızlar 3'te sizin evin orda olur erkekler bizim yanımızada kalır.
BURCU:Biz kuaförden kendimiz döneriz beni evde görmeni istiyorum.
OĞUZHAN:O düğün için değil miydi?
BURCU:Olsun.
Saat tam 2'de evdeydik Oğuzhan'ı öptüm ve arabandan indim 3'e kadar yıkanmam gerekiyodu sonra kızlarla kuaöre gidicektim hemen duşa girdim tam 55 dk sürmüştü çıktım hemen tayt ve t-shirt giydim saçlarımı taradım tam o sıra zil çaldı.
48.BÖLÜM
Oğuzhan kızları getirmişti hemen çantamı alım ve aşşağı indim.
BURCU:Kızlar naber yorulmadınız inşallah
ZEHRA;Yok yok iyiyyiz.
Arabadan indik.
BURCU:Sen git hayatım biz döneriz.
OĞUZHAN:Peki
Kuaföre girdik ben saçımın önünü ördürüp gerisini bukle ettiricektim Zehra dağınık topuz Pelin is dalgalı yaptırıp yana attırıcaktı.
BURCU:Kızlar çantaları yanınızdan ayırmayın kıyafetleriniz falan var
PELİN:Aynen
3ümümüzün saçı,makyajı tahmin ettiğim gibi saat 5:45 gibi bitti. Taksiye binip eve döndük.
PELİN:Leyla teyzecim biz geldik
SAMET:Leyla koş meleklerin geldi
LEYLA:Aman benim kuzularıma
BURCU:Anne biz odama geçiyoruz hazırlancaz falan.
LEYLA:Tamam kızım bende bi duş alıyım üstüm başım yemek koktu.
Kızlarla odaya girdik. Pelin mavi arkası çapraz askılı bir elbise Zehra is siyah arkasında küçük üçgen üçgen dekolteleri vardı.
Hazırlandıktan sonra odadan çıktık sonra sandalyeye oturmuş heycandan ölmeyi beklerken kapıyı duydum ama bana 1 dakikadır ouruyomuşum gibi gelmişti ama dakikalar akıp gitmişti.
Bütün ev kapının önüne toplanmıştı kapıyı açtım Oğuzhan'ın elinden çiçekleri aldım Kıymet teyze ve Ali amcanın elini öptüm onlar içeri geçti bense çiçekleri vazoya koyduktan sonra arkalarından gittim.
***
BURCU:Kahvelerinizi nasıl alırdınız?
Herkez orta cevabını verdi ben mutfağa giderken kızlarda arkamdan geliyodu.ç.
Zehra:Sen ilk Oğuzhan:ın kini yap diğerleri soğumasın sen diğerlerini yaparken bizde Oğuzhan'ın kahvesini hazırlayalım.
Oğuzhan'ın kini yaptıktan sonra diğerlerine geçtim hazır olduğunda tepsiyi ilk olarak herkezinkini dağıttıktan sonra sıra Oğuzhan:a bakarak eğildim Oğuzhan aldıktan sonra karşısındaki koltuğa kızların yanına oturdum. Oğuzhan kahvesinden bir yudum aldı yüzü ilk önce kırmızı sonrada mor oldu gülmemek için kendimi zor tutuyodum Oğuzhan kahveyi bir kerede içti ve önündeki masaya koydu diğerleriyle birlikte toplayıp mutfağa döndüm. Oğuzhan arkamdan gelmiş bana bakıyodu.
OĞUZHAN:Yanıorum
BURCU:Neden?
Diyerek kahkaha attım hem acı hemde tuz koymuştuk Oğuzhan ağzını çeşmeye dayamış su içmeye başlamıştı bi kere.
***
Yüzüklerimiz takıldı artık gidiyorlardı gerçi Oğuzhan'la ben yarın İzmir'e dönüyorduk zaten. Uğurladıktan sonra ortalığı topladık kızlarla benim odaya geçtik
BURCU:Ne gündü ya?
PELİN:Hiç bu kadar yoğun geçen bir günüm daha olmuşmuydu diye düşünüyorumda haır olmadı.
Kızlarla uyuyup kalmışız sabah kızlarla hazırlandık ve uzun süren bi vedalaşmadan sonra ayrıldık.
BURCU:Anne tamam SANKİİ BENİ BİRDAHA GÖREMİCEKMİŞSİN GİBİ DAVRANMA.
LEYLA:Tamam yavrum kendine iyi bak.
49.BÖLÜM
Evimize geldik monoton hayata aynen devam yani ama birkaç gün içinde hayatımda hayli değişiklik olucak Oğuzhan'la eve taşınmaya karar verdik okul bitene kadar orda beraber yaşıcaktık. Hayallerimizdeki gibi.
Sabah okula gitmek için hazırlandım ve çıktım Oğuzhan aşağıda beni bekliyodu.
OĞUZHAN:Seninle ayrı yerlerde uyandığımız son sabahtı.
BURCU:Evet
Bugünün nasıl geçtiğini hiç anlamamıştım. Hızlıca çıkıp geçmişti. Okuldan çıkınca eve gittim eşyaları topladık kızlarla güzelce yeni evime yerleştirdik.
Kızlar sağolsun saat 23.00 a kadar yardım ettiler sonra İbo'larla eve döndüler. Biz Oğuzhan'la baş başa kalmıştık televizyonu açtık ve oturmaya başladık başımı omzuna koydum gerisini hatırlamıyorum tek hatırladığım HUZURDU. Sabah yataktaydım Oğuzhan yoktu aşağı indiğimde kahvaltı hazırlıyodu hemen yanına gidip yanağından öptüm.
BURCU:Günaydın.
OĞUZHAN:Günaydın
***
Oğuzhan benim için hergün kahvaltı hazırlıyodu akşam yemeklerini ise ben hazırlıyodum hayatımın en güzel günlerini geçiriyodum.
NOT:SON 4 BÖLÜM KALDI ARKADAŞLAR OKUMAYA DEVAM SİZİ ÇOK SEVİYORUM!!!!!