BÖLÜM 17

348 10 1
                                    

NOT:ARKADAŞLAR BİR SÜRE YAZ TATİLİ NEDENİYLE YB YAZAMAYACAĞIM.

              Artık  gitmemiz  gerekiyordu  otobüse  bindik  Oğuzhan'ın  sözleri  aklıma  geldikçe  gülesim  geliyordu  ama  bunu  Oğuzhan'a  çaktırmıyorum  zaten  öpücükten  sonra şımarmıştı.  O sıra  Pelin ağlayarak  yanıma  geldi.

             PELİN:Birlikte  oturalım mı?

             BURCU:Olur  Oğuzhan  sen  İbo'nun  yanına  geç.

       Oğuzhan  şaşkın  şaşkın  İbo'nun  yanında  geçti.

            BURCU:Ne  oldu anlat.

            PELİN:İbrahim'le  ayrıldık.

            BURCU:Neden?

          Çok  üzülmüştüm  birbirlerini  çok  seviyorlardı  en  azından  öyle  gözüküyordu.

             PELİN:Birlikte  oturuyorduk  onu  dışarı  davet  ettilr  bende  onun  yerine  olmaz  birlikte  gezicez  dedim  sonra  İbrahim  belki ben  giderdim  hayatıma  çok  karışır  oldun  dedi  bende  kızdım  iyi  karışmam  dedim  oda  karışma  dedi  ve bende  kalkıp  gittim.

                   BURCU:Üzülme,ağlama  lütfen  İno  birazdan  gelir  özür  diler  senden.

                  PELİN:İstemiyorum,  hayır  onun  onun  yerine  cevap  verdiysem  ne  var  yani  böyle  yapması  gerekmezdi  bittiğine  üzüldüğünüde  sanmam.

           İbo  geldi  Oğuzha'ın  yanına  geçti  suratı  asıktı.  Oğuzhan'a  bir  şeyler  anlatmaya  başladı.Yola  çıkmıştık  Pelin  ağlarken  uyuya  kalmıştı  ara  verildi  Pelin  inmeyeceğini  söyledi  ben  indim  iner  inmez  Zehra  ve  Eser  yanıma  geldi  ve  aynı  anda

          -İbo'lara  ne  oldu?

          BURCU:Ayrılmışlar

           ESER:Nasıl  ya?

            ZEHRA:Neden?

            BURCU:Pelin  bir şeye  İbo  yerine  cevap  vermiş  İbo  buna   kızmış  hayatına  karıştığını  söylemiş  kavga  etmişler  sonrada  ayrrılmışlar.

                Bu  duruma  Eser  ve  Zehra'da  çok  üzülmüşlerdi  tekrar  otobüse  bindik  yola  devam  ettik Uzun  bir  süre  sonra  okulda  indik  ve  herkez  evlerine  dağıldı.

Yanımda olsanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin