04

838 113 0
                                    

Yeri duduk di dalam cafe itu berseorangan. Dia sedang asyik dengan henfonnya. Sebenarnya dia sedang menunggu kehadiran seseorang.

' flashback

Yeri mendapat satu sticky note yang ditampal di atas mejanya di dalam kelas. Sticky note tersebut berwarna pink. Yeri mengambil sticky note tersebut.

"Heyya. Kalau nak tahu siapa saya, datang dan tunggu saya di Dream Cafe. Saya nak awak ada dekat sana pukul 3 petang. See ya!

-mark lee-"

' flashback end

Itulah sebab Yeri berada tercongok di cafe itu. Dia sedang menunggu Mark a.k.a Stalkernya.

Sudah 45 mini menunggu, Yeri mula berasa bosan.

"Jangan kata dia tipu aku sudahlah.. Aku dah penat tunggu ni." Kata Yeri perlahan.

Yeri menghirup iced chocolatenya buat kesekian kalinya. Sekejap sekejap dia tengok jam tangan. Hampir sejam dia tunggu.

"Mana budak ni? Suruh aku datang pukul 3 la apa la. Ni dah nak pukul 4. Ini la dia janji Melayu." Omel Yeri.

"Aku kira sampai 5 je. Kalau dia tak sampai juga, aku blah."

"1.. 2.." Yeri mula membilang.

"3.."

"4.."

"5.. Okey. Aku blah." Yeri pun bangun dari kerusinya.

Saat dia mahu keluar dari cafe tersebut ada seorang lelaki menahannya dengan cara memegang lengannya. Lelaki itu memakai topi dan cermin mata.

 Lelaki itu memakai topi dan cermin mata

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Sorry lambat.." Kata lelaki itu.

Yeri memandang lelaki itu. Eh kacak.

"Awak.."

"Ya. Saya Mark."

TBC . 🐧

Mianhae for the very short update :( Inshaallah I will update more and more and more after this :) 💓

stalk. mark lee.Where stories live. Discover now