(5 miesięcy później)Dzisiaj są moje urodziny. Jestem bardzo ciekawa co dostane od swoich przyjaciół i oczywiście Adama.
Ja z Adamem nadal jesteśmy razem.
Jako że jesteśmy razem to pani wychowawczyni dała nam mały pokój tylko w nim jestem ja i Adam, i śpimy razem. Nie żeby co ale my tylko śpimy razem, nic więcej, a i się całuje.(Adam Stasiak)
Dzisiaj Marysia ma urodziny. Mam dla niej niespodziankę, raczej jej się spodoba. Dzisiaj w stałem pierwszy była 9:00 więc postanowiłem że przyniosę jej śniadanie do łóżka.
Jak już byłem w naszym pokoju to Marysia wstała.A:Cześć kochanie, już wstałaś?
M:Hejka, tak.(jak by co to była odpowiedź na pytanie Adama)
A: proszę przeniosłem ci śniadanie.
M: Ooo dziękuję kochanie. A to co?
A:Zobacz.
Zrobiła tak jak jej kazałem i zobaczyła tort.
A:Sto lat, sto lat, niech żyje, żyję nam.
Sto lat, sto lat, niech żyje, żyję nam.
Jeszcze raz, jeszcze raz, niech żyje żyję nam. A kto? Marysia. Wszystkiego najlepszego skarbie.M: Dziękuję kochanie!
I Marysia mnie pocałowała.
A: Proszę.
I nagle przyszła pani wychowawczyni.
Wy: (Wy to wychowawczyni) dzień dobry kochani. Przepraszam źle wam przeszkadzam ale mam świetną wiadomość dla Marysi.
M: Jaką?
Wy: Mam mówić przy Adamie?
M:Tak. Proszę mówić.
Wy: A więc ktoś chce Cię adoptować.
A: Ale jak to?
Wy: No tak.
Jak to usłyszałem wyszedłem z pokoju trzaskając drzwiami.
Wy: A jemy co?
M: Nie wiem chyba przestraszył się że
mnie straci.Wy: To normalne.
M: Ale jak to? Gdzie to jest?
Wy: W Warszawie.
M: Ja nie chce.
Wy: Ale musisz.
(Maria Przybylska)
Jak to usłyszałam to się rozpłakałam.
Po 3 godzinach wyjechałam do Warszawy.(Adam Stasiak)
Byłem załamany jak to usłyszałem a potem się dowiedziałem że już wyjechała.
CZYTASZ
SPRAWIEDLIWI-WYDZIAŁ KRYMINALNY
ActionBędzie to opowieść o bohaterach z wydziału kryminalnego tylko że bardziej po mojemu. Zapraszam do czytania.