Sjedim na krevetu i jednostavno gledam kako kroz prozor prolaze zrake jutarnjeg toplog sunca.
"Laraa buudii see!" iz misli me probudi Ivana. Ona je moj skrbnik od kada znam za sebe. Bolje receno majka koju nikad nisam imala. Ivana mi je rekla da su me bioloski roditelji ostavili u dom za nezbrinutu djecu cim sam se rodila.
"Budna saam!" vikala sam joj nazad jer nisam znala gdje se nalazi.
"Pa nisam toliko gluha" otvori vrata od sobe i pocne se smijati zajedno sa mnom. "Nego, kad se mislis ustat? Moras na posao."
Otkad sam zavrsila srednju morala sam pronaci nekakav posao jer Ivana u zadnje vrijeme ima problema sa zdravljem. Zivimo u trosnom stancicu te se Ivana svakom kunom borila da imamo pristojan zivot i da mi osigura skolovanje.
"Evo idem odmah, nisi se trebala ustajat iz kreveta znas da moras mirovat."
"Ma ne brini se ti za mene, ja sam zdrava kao dren."
"Joooj jooj.." odgovorim joj
Ustala sam se, spremila krevet, stavila nesto pod zub i krenula na posao.Radim kao cistacica u gradskoj knjiznici. Tamo se osjecam kao kod kuce. Nikad ne trebam pretjerano cistiti, eventualno mahnuti krpom zbog prasine. Iako moram raditi 8 sati, prvo se bacim na posao pa se onda negdje sakrijem da mogu citati knjige. Da nema knjiga ne znam sto bih. Vjerovatno umrla od dosade.
U zadnje vrijeme citam samo romanticne knjige. Dok citam knjigu u najtajnovitijem kutku knjiznice, izgubim se u mislima knjige kakvu zelim procitati. Tajnoviti, opasan tip upozna bojazljivu djevojku..
Nikada nisam voljela romantiku, a jos manje kada si decko i cura tepaju. Nesto sto ne mogu podnijeti."Laraa gdje sii?! Citas li opet???"
To je bila moja sefica. Zena koja se prodavala muskarcima samo za jednu noc. Bila je odvratno bogata i svaki dan je dolazila u novom odijelu. Bez obzira sto je bogata jako je glupa. Uvijek me mrzila iako joj nikada nista nisam skrivila. Mislim da je to zbog siromasnijeg dijela mog zivota koji nije podnosila."Evo me gospođo Maveriick!"
"Tu si nesretnice jedna! I kaze se GOSPOĐICA Maverick, ja sam slobodna zena!"
"Pa u to sam sigurna.." kazem tiho sa malim podsmjehom
"Nadam se da te rijeci nisu bile upucene na negativan nacin, inace letis van.." zaprijetila je gledajuci me ljuto. Nisam mogla ni zamisliti kako bi Ivana reagirala kad bih izgubila posao. Zato sam progutala ponos koji sam jednostavno izgubila cim sam pocela radit ovdje i rekla "Naravno da su pozitivno izrecene. Nijedna zena vam nije ni do koljena, a muskarci vam ne mogu odoljeti." kazem i dok sam slusala sto govorim zgadila sam se sebi samoj.
"I bolje ti je. A sada idem kuci imam vazan sastanak veceras. Kad odem pospremi sto trebas i zakljucaj. Sutra dođi ranije jer ne planiram cekat ispred knjiznice dok se ti sjetis dovuci svoju guzicu na posao. Nesto krivo napravi i otpustena si!" izađe i zalupi vratima.
"Bar mi je ostatak dana slobodan."
Planirala sam zakljucati, ali onda sam ugledala nekog da ulazi u radnju.
Bio je visok i odjeven u crno. Ljepuskast, ali ne koliko je bio zgodan."Dobar dan." kaze dubokim glasom
"Dobar dan. Izvolite" odvratim
"Trazim gospođu Elizabeth Maverick. Jeste li ju vidjeli?"
"Prije bi joj bio drazi izraz gospođica." nasmijem se "Izasla je prije 15-ak minuta, sto ste ju trebali, nesto hitno da joj prenesem poruku?"
"Imamo vazan sastanak, no ako nije ovdje, u redu je. Doviđenja." bio je ozbiljan, ali u ocima mu se moglo procitati da je fuckboy. Mogu si samo i mislit kako ce taj 'sastanak' zavrsit.
"U redu doviđ.." nisam ni uspjela zavrsit recenicu a on je vec izasao.
"Znaci tako izgledaju njezini jebaci hahahhaha"Bok svimaa! Evo ovako, nova sam u ovome i stvarno bih htjela da u komentare napisete kako vam se sviđa. Ako imate prijedloga kako da nastavim pricu slobodno napisite! Hvala Vam na podrsci ❤
YOU ARE READING
On
RomanceOna se zove Lara James. On je tajanstveni lik. Hoce li joj otmica biti najgore ili najbolje sto joj se moglo dogoditi? Hoce li ga uspjeti zavoljeti ili ce joj opasni lik zagorcati zivot?