Part 8

1.1K 62 0
                                    

"Ovo je stvarno grozno sto cu ti sad reci, ali.."

"Ali sto?!"

"Aaron je silovao svaku curu ovdje. Ukljucujuci i mene. Najmracniji trenutak otkad sam dosla ovdje." pogled spusti prema dolje i odmah sam shvatila da to ceka i mene

"Kako je moguce da je svaku silovao?!"

"Sve cure bi prvo dolazile kod Aarona, znaci Aaron je bio privremeni cuvar dok ne dođe nova cura. Naravno kroz to sam i ja prosla. Onda kad dođe nova cura, ona dolazi kod Aarona, a cura koja je bila kod Aarona dobiva stalnog cuvara. Tako da smo sve prosle kroz to."

"Ajme.." pogledam ju dok su mi oci bile pune suza "jesi sad dobro?! Kako mozes biti njegova prijateljica nakon toga???"

"Nisam..nitko nije. Dok D nije dosao bio je jedan od glavnijih ovdje i mogao je raditi sto ga je bilo volja."

"Pa kad je D, ako ga tako vec zovete, dosao ovdje?"

"Dosao je prije 2 godine. Ali nesto me muci po pitanju njega.. prije 2 godine nitko nije znao za njega. Kao da nije postojao."

"Pa ako je on dosao prije 2 godine, a ti prije godinu i pol..kako je moguce da te silovao?"

"U njegovu sobu nitko ne smije ulaziti, pa nitko ni ne zna da potajno siluje cure."

"Zasto niste nikome rekle za to?!"

"Zato sto je rekao da ce nam svima pobiti obitelj. A vjeruj mi on ima svoje ljude koji znaju sve. Doslovno sve. Tako da je izdavanje bio prevelik rizik.."

"O moj Boze..tako mi je zao.."

"Zao je i meni. Stvarno ne zelim da prolazis kroz to.."

Zagledam se u pod te obrisem suze sa lica. Kroz glavu mi prolaze stotine misli na koje stvarno ne zelim obracati pozornost.. ali moram. Jer znam da to i mene ceka.

"Necemo vise pricati o tom kretenu. Idemo nesto pojesti."

Dok smo silazile dolje, uz stepenice se penjao Martin. Rebekah i on su nakratko zastali te se poljubili, a ja sam ostala u cuđenju.

"Umm..vas dvoje.."

"Mi smo zajedno." prekine me "Da zna da me onaj idiot silovao" tiho mi kaze "ubio bi ga na mrtvo ime."

Sisli smo dolje i vidim da su neke cure bile za stolom.
Sjedile smo, jele i upoznale se.
Desno od mene su sjedile Hailey (a njezin cuvar je bio Danilo) , Betty (Adrijan) i Gigi (Leon). Lijevo od mene se sjedile Rebekah i Dina (Lovro).
Pricale smo tako 2 sata. Govorile su mi svoje dozivljaje koje su prosle otkad su ovdje.

Bilo nam je dobro dok decki nisu usli u kucu. D je samo otisao uz stepenice valjda j svoju sobu, ostali su odveli svoje cure, a ja sam jedina ostala dolje sa Rebekom. Martin i Aaron su nesto sa strane pricali. Martin je poveo Rebeku također u sobu, a kad sam ja krenula prema sobi put mi je presjekao Aaron.
Gurne me uza stol, povuce me za kosu i unese mi se u facu.

"Ljepotice..nisi valjda mislila da cu zaboravit na nas dogovor.."

"Mi nemamo dogovor." odbrusim mu

"O itekako imamo. Ali opet si zaboravila pravila..izgleda da te moram ponovno ucit. Ili cu te jednostavno kaznit. Da, kaznit cu te..to mi je puno lakse. Ucenje treba puno vremena, a ja vremena nemam."

Povukao me sa stola te me vukao za ruku. Pocela sam vikati, ali me usutkao tako sto mi je opalio samar.
Kad smo usli u sobu gurnuo me uza zid i zatvorio vrata.

"Sad ces vidjeti sto se dogodi kad me ne slusas."

Priblizio mi se, poceo me gristi za vrat na sto sam naravno reagirala te ga udarila nogom u 'ponos'. Htjela sam istrcati iz sobe, ali me zaustavio.

"Znas poznata si po tome da udaras muskarce u jaja.." kaze mi ljutito, pribije me uza zid, ruke mi uzme i stavi iznad glave.

Poceo me zvaliti, ali sam ja stalno micala glavom. Kad je skuzio da mu ne uzvracam uzme me za celjust.

"Bolje bi ti bilo da surađujes.."

"Idiote" uzvratim mu ne misleci sto ce se dogoditi poslije toga

"E sad si gotova.."

Drzao mi je celjust i ljubio me najjace sto je mogao. Zvalio me i grizao po vratu tako da su mi ostale modrice.
Odmakne se i uzme mi majicu te je strgne. Spustao se polako niz moj vrat i zadrzao se na mojim grudima. Podigao se i opet me poceo ljubit. Ponovno se odmaknuo i poceo je otkopcavat hlace. Molila sam ga da prestane ali jednostavno nije htio. Suze su mi curile niz obraze kao nikad prije.

Odjednom zacujem korake i vidim da netko naglo otvara vrata..

OnМесто, где живут истории. Откройте их для себя