Part 5

1.3K 65 0
                                    

Potrcim prema njemu zeljeci ga ubosti, ali mi iskrivi ruku, ispustim noz i okrene me tako da sam sada leđima uz njega. Onaj drugi potrci prema meni i ja ga gurnem nogama a ovoga koji me drzao udarim laktom u stomak. Uspijem se nekako izvuci iz njegovog zagrljaja i odjednom osjetim ruku kako me vuce za nogu i padnem. Vidim da je noz pokraj mene te ga uzmem i ubodem ga u nogu.

"Kurvo jedna nedokazana!" povikao je dok je vadio noz iz noge

Onaj drugi se ustane i opali mi samar tako da sam sada opet na podu. Obojica se ustanu te me jedan uzme ispod ruku a drugi me uzme za noge. Pokusavala sam se sto vise micati i sprijeciti da me odvedu.
Dosli smo izvan zgrade, osvrtala sam se vristajuci, ali nikoga nije bilo vani da me spasi jer je bilo 3 ujutro.

"Jeste uspjeli vise?! Koliko vam je dugo trebalo da ju dovedete?!? Sljedeci puta meni prepustite taj dio." kaze jedan koji je bio naslonjen na crni kombi "Samo je ubacite unutra i krecemo."

Doslovno su me bacili u kombi, a dok sam se okrenula vrata su vec bila zatvorena. Gotova sam. Nema mi spasa.

"Jeste li ju udarali?" kaze taj novi lik koji je maloprije bio naslonjen na kombi

"Nismo nazalost.." kazu obojica "taj smo dio prepustili tebi." kazu dok im se polako poceo pojavljivat bezobrazni smjesak na licu

"Sto zelite od mene?!" povicem

"Kao prvo nemas se pravo derat!" kaze treci i opali mi samar
"Kao drugo nemas pravo pricati, a jos manje postavljati pitanja koja te se ne ticu." kaze sa podsmjehom

"Kako me se ne tice?!?! Oteli ste me naravno da me se tice!" povicem, ali onda vidim namrstenu facu tog lika i onda njegovu saku koja se priblizava mom licu. Udarao me gdje je god stigao. Plakala sam jer je uzasno boljelo. Najgore od toga svega je bilo to sto je imao rukavice na rukama a ispod rukavica prstenje.

"Rekao sam ti da ne postavljas bespotrebna pitanja." kaze nakon sto me prestao udarati

Dvojica koja su stajala sa strane svezali su mi noge i ruke za sipku lancima koji su bili grublji od brusnog papira te su mi stavili krpu u usta.
Dok smo se vozili, skinuli su maske i prepoznala sam tu trojicu. Oni su jedni od onih petorice koji su bili u klubu onda kad smo i mi bile.
Vozaca nisam dobro vidjela.
Pocela sam plakati jer mi je sad jasno da su se oni zabavljali sa mojim prijateljicama.

Vozili smo se sad vec 5 sati i sjedila sam tako nepomicno na rubu sna. Odjednom smo se poceli voziti po nekim krivinama i onda smo stali.
Odvezali su me i drzali najcvrsce sto su mogli.

"Izlazi stigli smo" kaze jedan od njih

Nalazili smo se u sumi. U sred sume je bila nekakva kuca. Bila je dvokatnica ali je bila polunapustena. Samo su se cigle i prozori isticali. Iako je netko u njoj zivio izgledala je kao da ce se istog trena srusiti.

"Ma hajde sta si stala?!" gurne me jedan od njih

Odjednom sam vidjela da ljudi pocinju izlaziti iz kuce i ostala sam zapanjena. Vecina su bili muskarci odjeveni u crno i svi su imali crne kozne jakne.

"Stigli ste" kaze jedan od njih desetorice koji su izasli iz kuce "dovedi ju ovamo."

Gurnili su me jako uza zid i poceli su me okruzivat kao macke kad vide jednog misa u slijepoj ulici.

"Ljepotice.." saptao mi je na uho na sto sam se najezila.

"Makni se od mene!" zaderem se i pljunem mu u facu koja mi se gadila
Iako su svi zapravo bili zgodni i lijepi.

Odmakne se i pocne se obracati svima "Sto mislite, trebam li ju kazniti?" svi se pocnu grohotom smijati, a on me prozme pogledom, priblizi mi se i stavi ruku oko mog vrata "Jos samo jednom to napravi i zavrsit ces kao moja robinja! Jel ti jasno?!" zaderao se i jos me vise poceo gusiti

"Pusti me, ne mogu disati.." jedva sam rekla jecajuci dok su mi suze pocele curiti niz obraze

Odjednom su se svi okrenuli kad su zaculi neciji glas u pozadini

"Pusti ju.."

OnМесто, где живут истории. Откройте их для себя