Odjednom zacujem korake i vidim da netko naglo otvara vrata..
U tom trenutku sam vidjela da je D taj koji me spasio od ovog kretena.
"Aarone, koji ti je kurac?! Sta to radis??" povice D
"Ono sto svaka poput nje zasluzuje.." odgovori Aaron
"Jesi ti normalan?? Ostavi ju! Makni se!" pogled skrene na mene i vidi da sam uplakana
"A tko si to ti da mi kazes?!"
"Onaj koji ce te ubiti ako ju ne ostavis na miru.." kaze ozbiljnim glasom da sam ga se cak i ja uplasila "Sad..ostavi ju na miru i makni se od nje istog trena!" unese se Aaronu u facu tako da trenutno ja stojim između njih
"Jedi govna.." u tom trenutku D ga udari u nos toliko jako da sam cak mogla cuti da mu je polomio koju kost
"Ti ces mene udarati?! Dobro, dobro.."Uzvrati mu istom mjerom i tako se pocnu tuci.
"Aarone pusti ga na miru!" odjednom se zaderem, opet bez razmisljanja sto bi za mene moglo poci po zlu..
"Kurvo jedna, neces mi ti govoriti sta da radim!!" povice te me baci na pod tako da sam glavom udarila u spic stola koji se nalazio sa strane.
Lezala sam na podu i nisam se mogla pomaknuti. Osjetila sam na celu da mi krv pocinje curiti. Zadnje sto sam vidjela jest da je D gurnuo Aarona uza zid i poceo ga tuci. Onda sam se onesvjestila.
Budim se sa uzasnom glavoboljom. Lezim na krevetu, ali prepoznajem da to nije Aaronova soba. Puno je ljepsa i uređenija..cak je bolja od Rebekine. Polako sjednem i prebirem si u glavi zadnje cega se sjecam. U tom trenu D izlazi iz kupaonice.
"Gdje sam?" upitam ga nervozno
"U mojoj sobi." kaze D
"Zasto?? Kako je to moguce? Sto se dogodilo?!"
"Zar se ne sjecas?" okrene se prema meni i prvo sto vidim su njegove modrice i oziljci
"O moj Boze tko ti je to napravio?"
"Aaron. Izbila je tucnjava između nas dvojice."
"Zasto??"
"Htio te silovati. Da nisam usao u sobu tko zna sto bi se dogodilo." kaze mi hladno
"Molim?" trgnem se sva zbunjena jer ne znam sto se događa te me zaboli glava
"Udarila si se na jako riskantno mjesto. Mogla si osljepit na licu mjesta. Ne ispituj previse. Nervira me kad netko previse prica."
"Dobro." odgovorim hladno
"Stavi ovo na glavu." pruzi mi smrznuti grasak u vrecici
Stavim to na glavu jer me uzasno boljela. Pocinjem se prisjecati scena koje su se događale sa Aaronom. Zagledam se negdje u neku crnu tocku sa zabrinutim izrazom lica.
Iznenada me iz misli probudi D bez majice. Skinuo ju je u roku milisekunde jer je imao ogromnu modricu ispod rebara. Iako je bio okrenut leđima mogla sam vidjeti njegov odraz u ogledalu na ormaru. Pogledala sam u njegove plocice i odmah skrenula pogled. Nisam to dosad primjetila, jer sam bila okupirana Aaronovim silovanjem, ali D je stvarno zgodan.
Namazao je modricu nekakvom kremom i brzo navukao majicu."E ovako..od sada pa nadalje ja sam tvoj stalni cuvar. Pravila su ovakva: spavat ces na madracu koji cu ti donijeti, ne smijes me nista ispitivat, ne smijes ni pomisljati da pobjegnes i neces raditi nikakve gluposti te ces slusat sve sto ti ja kazem. Jasno?!" glasno kaze
"Jasno." odbrusim hladno "Mozes li mi samo reci.."
"Ne." prekine me
"Dobro." kazem ljutito
On se na to okrene, ljutito me pogeda i unese mi se u facu.
"Slusaj, 'ljepotice'" kaze posprdno i uhvati me za celjust "ovdje si sada pod mojim nadzorom i slusat ces sve sto ti kazem! Da ne bih morao ponavljat ovo" kaze i stavi mi pistolj uz glavu na mjesto gdje sam se udarila, pa mi se od boli, a i od straha, oci napune suzama "Jel ti sad jasno?!"
"Da." jedva kazem jer je jos drzao moju celjust koju od njegovog stiska nisam mogla pomaknuti
"Dobro."
Maknuo je pistolj i pogledao suzu koja mi curi niz obraz. Jos jednom se posprdno nasmijao i bacivsi me sa kreveta na pod glava me opet uzasno zaboli.
YOU ARE READING
On
RomanceOna se zove Lara James. On je tajanstveni lik. Hoce li joj otmica biti najgore ili najbolje sto joj se moglo dogoditi? Hoce li ga uspjeti zavoljeti ili ce joj opasni lik zagorcati zivot?