"Vidimo see" kazem joj te prođem rukom kroz kosu i pogledam u prozor te se sjetim svog zivota prije nego sto sam bila oteta
Na pamet mi je pala Ivana. Tko zna sto se događa s njom. Nije mi nimalo svejedno. Najradije bih sada bila na njezinom mjestu. Sto bi bilo da me nije ni posvojila? Vjerovatno bi sada bila sa svojom obitelji i uzivala. A tko zna sad..na rubu je smrti.Iz razmisljanja me odvuku koraci koji su se culi toliko da sam mislila da div hoda hodnikom. Netko je teturao.
Netko je zasigurno pijan ili se opet netko tuce. Samo da nije David. Bez obzira koliko ga mrzila ne zelim vise vidjet nikog kako se tuce za mene. Nisam vrijedna tuđeg znoja i krvi. Jednostavno nisam.Odjednom cujem nekoga kako bezuspjesno otkljucava vrata jer vrata nikad nisu zakljucana. Rukom udari bravu i sakom lupi vrata. David. On je taj koji je teturao i koji je vjerovatno bio pijan. Ma sta vjerovatno?? Bio je pijan kao letva. Sigurno ni ne zna za sebe. Ramenom se naslonio na stok i promatrao me kako sjedim. Posprdno se nasmjesio i popio vise gutljaja bourbona iz boce. Kad je naglo lupio vratima u nakani da se zatvore, htio je zakljucati vrata pa je par puta promasio kljucanicu. Nisam sigurna zasto zakljucava..nikad ih nije kljucao. Miris viskija se polako poceo siriti sobom nakon sto je zatvorio vrata. Prijekorno me gledao te mi se priblizavao ispijajuci buorbon kao da nikad u zivotu nije pio. Ustala sam se sa poda gledajuci u njega sa previse sumnji. Nikad nije bio ovakav..
"Hmm..kako si mi danas ljepotice?" upitao me
"Oho nisam znala da te briga..sta je s tobom?? Nisi bas u najboljem stanju..daj lezi bit ce ti jos gore." odvratim i zakolutam ocima
"Ma ja sam super, bolje nego inace zapravo..nego ako cu vec lezat htio bih da legnes kraj mene.." sad mi je bio blizu i pokusavajuci pomaknuti pramen s mog lica rukom se nasloni na zid i pocne mi polako prilaziti. Nasmije se i oci zaustavi na mojim usnama.
"Mhm da da..hajde ti lezi na krevet" polako pocnem mu micati ruke da legne na krevet, ali brzo vrati nekakvu ozbiljnu facu te brzinom munje mi ruke pribije uza zid, pa se nađem u nezgodnom polozaju.
Drzao mi je ruke najjace sto je mogao."Pusti me molim te, boli.." kazem mu, a on jos vise svoju tezinu prenese na ruke. Gledali smo se.. u oci, pa u usta. Jednostavno ga nisam mogla prestati gledati. Bio je tako lijep. Njegove oci koje su potpuna suprotnost njegovoj kosi davala mu je jos vecu pozornost.
Jos jednom smo se pogledali u oci, a on je zadrzao pogled na mojim usnama polako oblizivajuci svoje. Osjetim da su mi usne suhe, refleksivno napravim isti postupak kao i on, gledajuci u njegove usne koje su me privlacile, plus jos zagrizem donju usnu. Ni sama ne znam zasto sam to napravila. Vidim blagi smjesak na njegovim usnama koji nakon nekoliko trenutaka vise nisam vidjela nego osjetila. Zatvorila sam oci i uzivala u trenutku. Bio je predobar osjecaj osjetiti njegove usne na mojima. Uzvratila sam mu poljubac, a on odjednom pocne zavlaciti ruke pod moju majicu. Shvativsi sto radim i sto on pokusava napraviti, odmaknula sam ga od sebe. Protresla sam glavu da dođem k sebi. Prođem rukom kroz kosu, zakasljem se a on nepomicno stoji ispred mene odmjeravajuci me. Izgledao je razbaruseno. Kosa mu je bila na sve strane, kosulja poluotkopcana, jakna je polako pocela padati s njegovih ramena, a hlace su hvala Bogu jos bile na svojem mjestu. Kao i uvijek bio je stalno u crnilu..i to mi je pasalo. Ne bih ga mogla zamisliti u niti jednoj drugoj boji. Osim u onoj njegovoj sivoj trenerci, ali..KHM KHM!
Ponovno protresem glavu jer sam se previse zamislila."Zasto me ne zelis?" upita me i slozi ljutito tuznu posprdnu facu koja me u isto vrijeme strasila i koja mi je isla na zivce. Ponovno mi se priblizi, usne stavi na moje uho, a ja se najezim.
"Volis moj dodir huh?" upita me
YOU ARE READING
On
RomanceOna se zove Lara James. On je tajanstveni lik. Hoce li joj otmica biti najgore ili najbolje sto joj se moglo dogoditi? Hoce li ga uspjeti zavoljeti ili ce joj opasni lik zagorcati zivot?