Multimedya:Arya
Bölüm;İpek'den
"Nasıl hala haber alınamıyor ya?" Polis bey amca bana öylece bakarken sinirden kudurdum. "Henüz bir haber yok. Haber alınca bilgilendireceğiz sizi."
Sinirden dişlerimi sıka sıka konuştum. "Memur bey. O kız benim kardeşim. Nasıl bir haber yok ya?Kaç gün oldu haberiniz var mı sizin?O adamın ne kadar piskopat olduğunu biliyor musunuz siz?Ya şuan benim kardeşime bir şey yaparsa?"
Memur bozuntusu öylece bana bakıyordu ve bu beni daha da çok sinirlendiriyordu. "Hanımefendi,sizi anlıyoruz lakin elimizden gelen bir şey yok. Arıyoruz yeterince. Bir haber olunca arayacağız sizi." Sinirden ayaklarımı yere vurarak tepindim ve Anıl'a döndüm,"Hadi gidelim." Anıl'ın koluna girdim ve karakoldan çıktık.
"Güzelim,bi sakin olsan?" Anıl'a baktım. "Olamıyorum,ya bir şey olduysa?" Anıl sıkıca sarıldı bana. Ellerimi boynunda sıkıca birleştirdiğimde saçımın kenarından öptü. "Yanında Arda var. Bunu biliyoruz zaten?Ben de istemem bir şey olmasını. Kardeşimi yeni buldum ben de kaç seneden sonra. Hiç gitsin ister miyim?Ama sen böyle yaparsan,biz böyle yaparsak,kim kurtaracak Aryaları?" Anıl'dan ayrıldım. Haklıydı,bunu biliyordum. "Tamam,sakin olacağım." Anıl gülümseyerek baktı bana ve kolunu omzuma attı. "Şimdi eve gidelim. Üstünü değiştir,önce bir karnımızı doyuralım,sonra civardan aramaya devam ederiz,tamam mı?" Başımı salladım usulca.Arabasının anahtarıyla kilidini açtığında içeri girdim. Oda ilk evime sürdü.
"Sen burada bekle. Geliyorum ben." Arda beni onaylayınca dışarı çıktım. Evi anahtarla açtıktan sonra,cici annemi görmezlikten gelip odama ilerledim.
"İpek abla!" Sema'ya döndüğümde gülümsedim. "Ablasının güzeli." Koşarak kollarını boynuma sardığında bende sıkıca ona sarıldım.
"Sema,gel buraya kızım. Yemek yeme vaktin." Sema somurtarak cici annemin yanına giderken bende cici anneme tiksinç bakışlar atıyordum. Bana kısa bir bakış atıp kıvırtarak içeri giderken arkasından burun kıvırdım. "Tipsiz mendebur."
Üstümü çıkardıktan sonra daha giyilebilecek kıyafetler giydim.
Biraz da ne olur ne olmaz diye para aldım.Cici annemin yüzüne bakmadan geri dışarı çıktım ve arabaya doğru ilerledim.Anıl bana kısa bir bakış attıktan sonra endişeli bir şekilde arabayı hızlı hızlı sürmeye başladı. Bende korkuyla ona baktım "Anıl,neler oluyor?" Anıl cevapladı beni. "Arda mesaj atmış. Attığı konuma gidiyorum." Dediğinde kalbim hızla çarpmaya başladı. Daha sonra aniden camın önüne iki beden silüeti gelince arda ani bir fren yaptı.
Arda'dan
"Güzelim,ses çıkarma tamam mı?" Arya korkuyla bakarken usulca kafasını salladı.Yaklaşık 1 haftadır işkence görüyorduk resmen. Her yerimiz yara bere içinde kalmıştı. Bugün o şerefsiz Arya'yı kaçıracaktı. Ondan önce de ben kaçıracaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BABAMIN GÜNAHLARI
Romancebabasından dolayı yaşadığı ağır travma nedeniyle sevdiği adamdan ve tüm sevdiklerinden,canından çok sevdiği İzmir'den ayrılmak zorunda kalan Arya, kaçtığı yere sevdiği çocuk Arda'nın gelmesiyle bu kaçmacaya bir son vermişti.Zaman içinde tüm gerçekle...