Perspektywa Edd:
-To tyle co wiemy ,to nasz jedyny trop -Tłumaczę temu policjantowi chyba już 5 raz.
-Niech pan zrozumie że tylko tyle możemy zrobić i trzeba czekać -Policjant .
-ZRÓB CIĘ COŚ DO CHOLERY ,WY TYLKO PĄCZKI ŻRECIE !-O nie Tord jest zły .
-Niech pan się uspokoi robimy co w naszej mocy -Policjant chyba się boi .
-JAK MAM BYĆ SPOKOJNY !!!-Tord próbuję zabić policjanta .
-Tord uspokój się .Musimy tylko trochę poczekać i tyle- Dlaczego zawsze ja muszę tu wszystkich ogarniać .
-Dobrze skoro to wszystko ja już pójdę ,zrobimy co w naszej mocy by znaleźć Toma.-i POLICJANT UCIEKŁ .
Perspektywa Torda:
TA POLICJA NIC NIE ROBI
MÓJ TOMUŚ TAM CIERPI A CI DEBILE NIC NIE ROBIĄ .-Edd oni go znajdą za 2 lata .Musimy sami coś zrobić -(ja się zaraz rozpłacze ).
-Tord musisz zrozumieć że policja robi co może-Edd chciał mnie uspokoić (Na marne )
-Nie będę czekał jak jakiś debil !- ja muszę znaleźć Tomuśa.
-ej Tord ,a Tom nie pojechał twoim autem ?-Matt
O kurna on ma rację .
PRZECIEŻ JA MAM TAM NADAJNIK .
-Matt jesteś genialny !!- Przytuliłem rudzielca .
-YEY -Ego Matt zrosło dwu krotnie.
-JA MOGĘ ZLOKALIZOWAĆ AUTO !!-ja O tym zapomniałem.
Tom zabrał moje auto ,bo tak jak by rozwaliłem jego więc się zamieniliśmy
-To co ty tu jeszcze robisz ?-Edd ściągnął mnie na ziemię .
-aaa Tak już lecę -pobiegłem po swój laptop .
Dobra nadajnik powinien być włączony .Więc jeżeli go nie uszkodzono będę mógł go ZLOKALIZOWAĆ.
Ładowanie 15% ,30% ,50% ,75% ,75%,75% i jeszcze raz 75% BOŻE to się nie załaduje ?!?!?!
-Tord może by to zostawić .Będzie się ładować A ty coś zjesz odpoczniesz ,umyjesz się.-Edd zaczął się o mnie martwić .
-Nie-ja cały czas patrzyłem w ekran .
-Dobra Matt teraz ty pilnujesz laptopa .
TORD TY MASZ ODPOCZĄĆ -oj chyba Edd jest zły .-A co jeśli ja pójdę a to się załaduję ?-Nie ruszę się z stąd .
-To Matt cię zawoła ,A teraz idź się umyć ,jak skończysz to zrobię ci kolację .
-Ale....-Ja
-ŻADNE ALE POD PRYSZNIC .śmierdzisz jak zgniłe jajo -Edd chyba mi nie odpuści .
-Dobra już .Matt jak zobaczysz 100% masz się tak drzeć jak byś zbił swoje lustro .
-MAM PŁAKAĆ ?-Boże trzymaj mnie .
-Nie po prostu masz mnie poinformować jak najszybciej -Tłumaczę mu to ostatni raz.
-A TO SPOKO- Matt teraz patrzy na monitor .
OMG. CUD! CUD! ON NIE PATRZY NA SIEBIE TYLKO NA COŚ INNEGO .Ja chyba zdechłem.
Dobra idę się ogarnąć .
Jestem w łazience .Trzeba przyznać że Edd ma rację .
Nie najlepiej wyglądam .O NIE MOJE ROGI !!.
CZYTASZ
Tęskniłem (TordTom)+18
AléatoireCo jeśli to Tom będzie musiał zostawić swoich przyjaciół ,a Tord zostanie z Mattem i Eddem. Tom wyjeżdża do jakiejś ,,Kliniki" By mu niby pomogli .Ale nie wiedział że to tak się potoczy .