Het is zondag 8 juni. Ik zit samen met rein in de auto naar een van hun concerten. Vandaag ga ik de andere band leden zien. Ik weet nog steeds niet zo goed wat ik van ze moet denken..
Rein en ik hebben gister een gezellige dag gehad. We hebben afgesproken dat we gewoon weer beginnen bij vrienden zijn, net zoals vroeger. Zie je! Hij vind me niet leuk.. Ik heb het sowieso verpest.
Wat moet ik vandaag doen? Ik ga de jongens straks alle 4 zien maar ik weet niet eens hoe ze eruit zien. Laat staan wat hun namen zijn.
Alsof Rein mijn gedachten kan lezen, laat hij me een foto zien van hun. "Dit zijn er toch vijf" zeg ik verward. Ik begrijp hem niet helemaal? Hij zei toch dat ze met z'n vieren waren of niet dan?
Rein begint hardt te lachen. "Dat is Justin Bieber in het midden" hikt hij. Oké nu voel ik me wel heel stom.. Ik herkende Justin Bieber niet? Oh zeg ik zachtjes.
Dan wijst hij een bruine jongen aan "dit is Owen! Die woont in Eindhoven". Bij een jongen met blonde haren zegt hij de naam Daan en bij de laatst overgebleven,met de gitaar in zijn handen krijgt ik de naam Nils te horen. "Met de nadruk op de i dus niet ie" zegt rein me. Ik knik lachend. Oké, dit kan ik dus nooit onthouden, maar ja we zien wel!
"We zijn er!" Zegt reins moeder. rein staat op uit de auto. Hij heeft zijn muts op en hij draagt een zonnebril. "Wacht jij nog maar" zegt hij tegen me. Ik knik verbaast. Opeens hoor je luid gegil. Dat zullen zijn fans wel zijn denk ik.
Samen met rein's moeder gaan wij via de andere ingang naar binnen waar we begeleid worden naar de kleedkamer van de 4 jongens..
________
Sorry niet zo lang.. Maar het is iets!
Ohja ff een dingetje! Heb de titel veranderd! Vond dit er beter bij passen eigk! x
JE LEEST
Remember
FanfictionVerhuizen van Nederland naar Amerika en vervolgens weer naar Nederland. Het brengt een hoop complicaties met zich mee. Inge Brookman verliest haar beste vriend eraan. Zodra ze weer terug is in Nederland, heeft ze het idee dat hij niet eens meer wee...