'Zet allemaal uw mobiele apparaten weer op vliegtuigstand! We hebben de landing in gestart, nog een goede reis verder en bedankt voor het reizen met KLM' klinkt er.
Ik pak weer een kaugompje en probeer rustig te blijven zitten. Adem in, adem uit denk ik.
Het vliegtuig begint te trillen. Ik schrik en kijk rein bang aan "turbulentie" zegt hij sussend.
Ik knik maar erg gerust ben ik nog steeds niet echt. Rein ziet het en slaat zijn armen om me heen "rustig maar, als we zo geland zijn, zijn we gewoon op Curaçao" zegt hij blij.
Van zijn vrolijkheid krijg ik gewoon meteen weer een lach op mijn gezicht. Ik leg mijn hoofd tegen zijn nek en voel dat hij zijn hoofd op die van mij laat rusten.
Na een halfuurtje martelen zijn we ein-de-lijk geland. We staan veilig op de grond. Iedereen begint te klappen voor de piloot die ons afgeleverd heeft.
We worden naar onze gate getaxied. Ik blijf rustig zitten wachten tot de meeste mensen het vliegtuig verlaten hebben. Net als Rein die rustig naast me zit. De andere zijn het vliegtuig al uit.
Rein pakt mijn handen beet en trekt me op "kom laten wij nu ook maar gaan". Ik kijk om me heen en zie dat er niemand meer is. Ik knik even en pak mijn tas op.
"Snel onze bagage gaan halen voordat die weg is" grinnikt rein.
Als we daar aankomen zien we de andere al staan met onze koffers. Ik loop snel naar ze toe en pak mijn koffers over van Romy. Maar voordat ik dat doe geef ik haar een knuffel "gelukkig staan we weer veilig op de grond" zucht ik. Romy barst in lachen uit "jij kunt echt beter niet vliegen". Ik schud mijn hoofd "nah dat is beter van niet!".
Als we allemaal klaar zijn lopen we rustig naar de aankomst hal. Nils had vertelt dat zijn moeder en broer buiten zouden staan te wachten. Die waren er namelijk al.
Nils loodst ons door het grote gebouw heen, tussen allerlei poortjes en paaltjes door.
Na 5 minuten lopen staan we eindelijk buiten. Nils rent op een vrouw af en roept "mama". Dan zie ik Stijn staan. Hij groet ons allemaal en neemt ons mee naar de 2 auto's.
Onderweg rijden we langs een mooi wit strand en een prachtig blauwe zee "wauw" zucht ik en ik droom een beetje weg. Ik denk aan de geweldige tijd die we hier zullen gaan hebben, zonder ouders.
We rijden langs een groot plein met allerlei kraampjes. Nils' moeder vertelt over van alles hier, ook over deze markt.
Na 20 minuutjes rijden komen we aan bij een groot huis wat achter uitloopt aan zee. Het ziet er hier echt prachtig uit. Dit word een droom vakantie!
__________
T is midden in de nacht en we zitten nu in midden Frankrijk! Hope u like this part a bit xx
JE LEEST
Remember
FanfictieVerhuizen van Nederland naar Amerika en vervolgens weer naar Nederland. Het brengt een hoop complicaties met zich mee. Inge Brookman verliest haar beste vriend eraan. Zodra ze weer terug is in Nederland, heeft ze het idee dat hij niet eens meer wee...