O47

560 26 2
                                    

Na een rondleiding van Nils door zijn huis, gaan we allemaal naar onze eigen kamer.

Ik lig op mijn rug, op het grote bed. Ik hoor dat rein zachtjes de kamer op komt 'kom je mee we gaan zo eten en daarna nog even het strand op' fluistert hij. Ik knik traag en kom moeizaam omhoog. "Moet ik me nog omkleden" vraag ik rein, als ik zie dat hij dat wel heeft gedaan en er best netjes uit ziet. Hij knikt en wenkt dat ik wel op moet schieten.

Ik pak een zalmroze jurkje uit mijn koffer, zo'n lekker luchtig en zwierig ding. Ik trek het snel aan en loop daarna met mijn toilettas onder de arm naar het toilet gebouwtje. Het is overal helemaal leeg, ik zie dat Nils onder de boom ligt met zijn ogen dicht. De rest zit gezellig aan het zwembad te praten. Ik hoor hier de muziek zelfs.

Ik loop snel door en sluit de deur achter me. Eerst mijn haar, het pluist helemaal door dat warme weer. Ik borstel ze met mijn Anti-klit spray. Daarna stijl ik ze.

Na een klein kwartiertje ziet het er voor mijn gevoel wel oké uit. Ik werk mijn make up bij en loop daarna weer naar 't slaap huisje. Ik zie dat Nils niet meer alleen bij de boom zit, rein is bij hem gaan zitten. Ik leg mij toilettas weer weg en pak een tasje waar ik mijn bril, telefoon en portemonnee in doe. Ik trek mijn sandaaltjes aan en loop daarna naar de boom waar Nils en rein nog zitten.

"Im ready" roep ik. Ze kijken beide geschrokken op 'hèhè eindelijk, we kregen honger' zucht rein. Ik geef hem een duwtje. Maar doordat hij opzij stapte, val ik bijna. Rein vangt me net optijd op en geeft me een klein kusje "kijk uit meis".

Samen lopen we naar de andere die al ongeduldig staan te wachten. "Lets go" roept Romy blij.

Nils leid ons naar een klein restaurantje wat aan het strand ligt. Hij vertelt dat zijn moeder en broer daar wel al zullen zijn.

_______

Heey sorry maar ik heb besloten ook aan dit boek een einde te gaan maken, ofja! Een voorlopig einde. Ik ga over een tijdje wss wel weer verder! x

RememberWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu