OO6

952 31 2
                                    

Ik ren snel naar boven naar de kast van mijn oudere broer.. Tja uh hij.. Hij is op stage in Australië.. NOG 1 WEEK EN IK ZIE HEM WEER, dan is hij eindelijk weer terug.. Na een jaar!

Ik loop weer naar beneden. "Hier" roep ik naar rein terwijl ik een jogings broek en een hoodie richting zijn hoofd gooi. hij vangt ze handig op en bedankt me. "Ben zo terug" roep ik en ik ren naar mijn eigen kamer.

Ik zie de foto onder de deur van mijn kast liggen. Moet ik het hem vertellen? Nee waarom zou ik eigenlijk? Hij is mij vergeten! We zouden altijd beste vriendjes blijven had hij beloofd.. En iedere keer als ik contact zocht reageerde hij gewoon niet meer..

Ik pak voor mij ook een hoodie en een shortje. De foto leg ik tussen mijn dagboek. Het dagboek wat pap me had opgestuurd uit Amerika.. Ja ik ben te oud voor een dagboek, maar het komt van pap! Dit is gewoon een kleine herinnering aan hem. Ik kleed me snel om.

Er klopt iemand op mijn deur. "Binnen" roep ik. Het is rein.. Hij kijkt bewonderend mijn kamer rond. Ik voel een steek bij mijn hart en ga op mijn bed zitten. Misschien voelde ik al die tijd wel wat voor rein.. Maar wilde ik het niet door wat hij me heeft aangedaan..

Ik moet hier niet aan denken! Hij is een klootzak die niet meer weet dat ik het ben.. En hij had het contact verbroken. Lekkere beste vriend ben je dan..

Rein kijkt naar alle foto's die er op de muur hangen. Uit Amerika, met familie, vrienden en gewoon van vroeger. Herkent hij zich zelf nou echt niet op die foto's? Herkent hij mij nou echt niet meer?

"Wie is dit" vraagt hij droog. Het is een foto van ons 2.. Hij weet het echt niet meer.. Klootzak.. "Oh uh gewoon een vroegere vriend, ik weet z'n naam nie meer" zeg ik zacht. Ik probeer mijn tranen in te houden. Hij haalt zijn schouders op. "Ik moet gaan" zegt hij. "Oke doei dan maar" zeg ik wat bot..

Ik hoor een deur dicht slaan en zie rein naar zijn eigen huis lopen..

________

Hoihoi part 6 xox

RememberWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu