"Ha ik win" roept rein blij.
"Je had gewoon geluk! En ik stond niet ver achter" zeg ik beledigd.
Hij grijnst en geeft me een klein kusje op mijn wang, maar omdat ik het niet in de gaten had beland zijn mond half op die van mij.
"12 uur zouden we beginnen van Duivenboden" klinkt een meisjes stem achter ons.
Hoofdschuddend staan Romy en Nils in de deuropening.
"Sorry" zegt rein met we rood hoofd waardoor ik stiekem toch wel een beetje moet lachen.
"Hoe laat is het eigenlijk" vraagt Romy verbaast.
Nils slaat zijn hand tegen zijn voorhoofd en kijkt Rein dringend aan.
"Nee" zegt hij op een strenge toon tegen rein, die laat zijn hoofd hangen. Ik begrijp het niet helemaal maar het zal wel!
"Maar het is uh.. Half 10 zo te zien, hà dat rijmt" grinnikt Nils.
"Hipstuuur" grinnik ik.
Hij maakt een pease teken en gaat op de grond zitten.
"Hier" hij schuift een briefje over de vloer heen naar ons toe.
"De weddenschap" vult hij aan als hij twee niet-begrijpende gezichten ziet.
Rein haalt zijn schouders op en pakt het blaadje op.
Hij knikt als hij het heeft gelezen en geeft het vervolgens aan mij.
*Weddenschap*
Inge beweert dat zij en rein het nog geen week uit zouden houden met elkaar als een stel. Rein beweert dat ze dat wel kunnen! De winnaar bedenkt een opdracht voor de verliezer. De regels;
• Er mag niet gestookt worden door wie dan ook.
• Je mag je niet expres gaan misdragen.
• Jullie moeten minimaal 2x afspreken deze week!
• Als het uit gemaakt word moet hier een goede reden voor zijn die word goedgekeurd door Romy of Nils.
Na deze week is het toe gestaan om natuurlijk nog iets te hebben!
Handtekening,
......... .........
Rein en ik zette snel onze handtekeningen onder het papiertje . "Zo dan zijn jullie nu 'officieel' samen" zegt Nils.
Ik kijk hem raar aan "we zouden toch pas beginnen om 12 uur".
Hij knik "eigenlijk wel maar jullie hebben ondertekent dus beginnen we nu".
Ik haal mijn schouders op en ga in een kleermakerszit op reins bed zitten.
_________
Hello! Another part! Hij is weer eens wat langer! Happy shit.. Weten jullie! Vgm heb ik het record gehaald! Na 30 Parts zijn ze pas samen ennuh niet eens echt officieel maar voor een spel! Oke dit vond ik even leuk om mee te delen aan jullie!! :)
JE LEEST
Remember
FanfictionVerhuizen van Nederland naar Amerika en vervolgens weer naar Nederland. Het brengt een hoop complicaties met zich mee. Inge Brookman verliest haar beste vriend eraan. Zodra ze weer terug is in Nederland, heeft ze het idee dat hij niet eens meer wee...