Sziasztok! Ennyi bejegyzést még soha nem írtam meg egy nap alatt😂 Ám most ismét van egy kis közölni valóm veletek. Utána néztem kicsit a dolgoknak azzal kapcsolatban, hogy a film(és sorozat) készítőinek milyen tervei vannak a jövőben, továbbá a harmadik filmről is van pár infóm amit lehet, hogy már tudtok, de azért leírtam hátha nem.
Kezdjük rögtön a megjelenéssel. Mint ahogyan azt a képen is láthatjátok nálunk 21. a megjelenés dátuma ami előbb van mint sok másik külföldi ország megjelenése😍
Mint ahogyan arról már írtam az első képek Április 25-én jelennek meg áprilisban. Ide még hozzátennék annyit, hogy a 25. itt amerikai dátumot jelent ami nálunk 26. hajnal lesz
Erről a képről nem tudom, hogy igaz-e vagy sem mivel nem találtam infókat róla, de azért gondoltam megosztom veletek
A következő ami a napokban elterjedt volt a fandom tagjai között az az új sorozat. EZ MÉG EGYÁLTALÁN NEM BIZTOS! A DREAMWORKS MÉG NEM MONDOTT SEMMIT A TÉMÁVAL KAPCSOLATBAN! Már jó ideje beszélnek róla a netflix-nél és ha lesz új sorozat akkor mindenképpen 2019-ben szeretnék a megjelenést. Egyenlőre csak annyit lehet tudni, hogy sok visszatérő és sok új karakter is lesz. Továbbá folynak a teóriázgadások azzal kapcsolatban, hogy a sorozat hol fog a történethez kapcsolódni. A Race to the edge után, a második film után vagy esetleg a harmadik film után? Ti melyiknek örülnének a legjobban?
És akkor így a végére jöjjön pár dolog a harmadik filmről:
AZ ITT LEÍRT DOLGOK NEM 1000000%-BAN BIZTOSAL ÉS SPOIELERT TARTALMAZHATNAK!!!!Ez az oldal azt írja, hogy a harmadik film arról fog szólni, hogy Hablaty miközben próbál helyt állni főnökként, addig Fogatlan felfedez valamit (vagy találkozik valakivel) ami elüldözi őt. Amikor veszélybe kerül az otthonuk és Hablaty helytállása főnökként próbára van téve, sárkánynak és lóvásának is komoly döntéseket kell hozniuk sajátjaik megmentése érdekében.
A filmeknek (csak úgy mint a könyveknek) az elejétől kezdve az a célja, hogy megválaszolják a kérdést: miért nincsenek ma már sárkányok?
Meg van erősítve, hogy a sárkányok el fognak tűnni a film során (még a végső eltűnésük előtt.
Egy ember a következőt nyilatkozta: Hatalmas gratuláció. Most fejeztem be a forgató könyv olvasását, és problémáik voltak az utolsó részlet olvasásával a könnyeim miatt. Ez egy hihetetlen és klasszikus történet ami jobb mint az eredeti. Sosem láttam még ilyen átalakulást egy film 3 részén keresztül. Bárcsak én is tudnék hasonlót összehozni.
Drákó hangja fogja az új főgonoszt szonkronizálni. Az új karakter neve Grimmel.
A filmben a következő karaktereket fogjuk látni: Hablaty, Astrid, Halvér, Takonypóc, Kő, Fa, Valka, Bélhangos, Drákó, Grimmel és...... PLÉHPOFA! Pléhpofa valószínűleg egy visszaemlékezésben vagy egy álomban fog felbukkani. Nem lesz nagy szerepe, de a lényeg, hogy benne lesz😍Jelenleg ennyi hír féleséget tudtam összeszedni, remélem mindenkinek tudtam valami újat mondani.
YOU ARE READING
Sárkányok nélküli élet
FanfictionA történetem arról szólna, hogy a sárkányok elhagyják Hibbantot egy csata közepén. Senki se tudja miért mentek el csak annyit tudnak, hogy egyik nap még voltak sárkányok a másikon meg már nincsenek. Erre mindenki szomorú lesz főleg a törzsfő hiszen...