Sziasztok! Sajnálom, hogy egy jó ideje már nem hoztam semmit, sajnos nincsen túl sok időm írni. Rengeteget kell tanulnom, főleg franciát, mivel eléggé nehezen megy. Karácsony előtt viszont megpróbálom hozni a következő részt, viszont nem ígérek semmit.
Na de elég ezekből, térjünk is a lényegre! Kaptunk egy új előzetest és egy vicces videót. Kezdjük is az előzetessel:
Rengeteg jelenetet már láttunk, ezek közül néhány ki lett bővítve, mint például a ,,save him" rész. Ami viszont teljesen új az az előzetes végén van, amikor is Fogatlan és Hablaty elköszönnek egymástól. Szóval mostmár biztosan tudjuk, hogy a sárkányok (vagy legalábbis Fogatlan) el fogják hagyni a vikingeket. Nem tudom, hogy az előzetes ki jött e már magyarul és jelenleg nem is tudom megnézni mivel órán vagyok, de ha valaki tud erről valamit, az kérem írja le a hozzászólások közé.
A követlező videóban Kit Harington aki Eret angol hangját adja ,,rég elveszettnek hitt meghallgatása" látható Fogatlannal. Ebből nem igazán derül ki sok minden, ez inkább csak egy kis kedvcsináló/promóció a filmhez.
Instagramon egyre több kis kedvcsináló videóba futok bele, amikben álltalában Fogatlan és a fényfúria látható. Továbbá pár szerencsés ember már látta a filmet és ők kisebb spoilereket osztottak meg (leginkább olyan karakterekről kisebb részletek akikről nem láttunk sokat az előzetesekben). Továbbá mivel egyre jobban közeledünk a magyar és az amerikai premierhez, arra gondoltam, hogyha titeket érdekel akkor minden nap kikerül egy visszaszámláló bejegyzés egy aprócska ki meglepivel. Ha pedig nem tetszik a visszaszámlálós napi egy érdekességes ötlet akkor azt is írjátok meg és akkor valamikor a közeljövőben hozok egy bejegyzést amiben ezeket összegyűjtöm.
Köszönöm, hogy végig olvastátok ezt a kis valamit, és mégegyszer nagyon-nagyon sajnálom, hogy csak most jelentkeztem!
YOU ARE READING
Sárkányok nélküli élet
FanfictionA történetem arról szólna, hogy a sárkányok elhagyják Hibbantot egy csata közepén. Senki se tudja miért mentek el csak annyit tudnak, hogy egyik nap még voltak sárkányok a másikon meg már nincsenek. Erre mindenki szomorú lesz főleg a törzsfő hiszen...