Sziasztok! Ebben a bejegyzésben leginkább teóriák, vágyak lesznek, amiket a fandom tagjai osztottak meg az instagram profiljaikon.
Az első és legfontosabb. ELVILEG ebben a hónapban meg kaphatjuk az előzetest a harmadik filmhez😍
Nagyon sok helyen találkoztam ezzel a fanarttal és szinte mindenhol azt olvastam, hogy remélik kapunk egy jelenetet amiben Hablaty elmagyarázza az Astriddal való kapcsolatát, és őszintén szólva én is remélem, hogy kapunk egy ilyen jelenetet😍😍
Nos ez nem teória vagy ilyesmi, de azért gondoltam megosztom veletek. Fordítás: Rengeteg ember jön ki a moziból sírva egy szomorú film után. Van egy olyan érzésem, hogy az Így neveld a sárkányodat fandom sírva fog bemenni a moziba.
Ezzel teljesen egyet értek és ezer százalék, hogy én befelé és kifelé is sirní fogok😂Nem találtam az előzetesről többet annál mint, hogy mindenki reméli, hogy mikor felkelnek már kint lesz, és az egyes intejúkon elhangzottak alapján meg van rá az esély, hogy hamarosan tényleg erre kelünk majd fel.
Ez a ,,teória" nem a harmadik részhez kapcsolódik hanem inkább a Rescue riders sorozathoz.
Fordítás: *Hablaty veszélyes helyzetbe kerül*
Astrid:*megüti a vállát* ezt azért mert figyelmetlen voltál *egy pillanatra elfordul majd megöleli*
Hablaty:és ezt minden másért?
Astrid:nem ezt azért mert visszajöttél *megcsókolja* ezt.... minden másért
Úristen! Ha ez megtörténik én úgy fogok sikoltozni mint még soha😍😍😍😂Danielle jay bailey írt twitteren Dean-nek, hogy imádja a munkáját, de nem érti miért döntött úgy, hogy szomorú lesz a vége. Erre Dean a következőket írta:Ki mondta, hogy szomorú véget tervezek? Nem hinnék nagyon azoknak a pletykáknak amik két évvel azelőtt kerültek ki a netre mielőtt megírtam volna a forgató könyvet.
Szóóóvaaal van esély arra, hogy csak a moziba befelé menet fogunk sírni😍😂Fordítás: oké csak gondoljunk bele; ha tényleg kapunk egy esküvőt az ÍNAS 3-ban, képzeld el hogy a kamera lassan rázummol Astridra amint a nagytermen végig sétál a gyönyörű viking esküvői ruhájában, miközben az ,,első repülés" felcsendül a háttérben
Oké ha ez tényleg megtörténik én meg fogok halni😍😍😍😭😭Így a végére pedig egy kis ön reklám😇 Csináltam egy instagram oldalt ahová a történettel kapcsolatos dolgokat tervezem elsősorban kirakni, szóval hogyha van instagramja valakinek és kíváncsi lenne, hogy mikor éppen milyen storyn dolgozom (vagy éppen hogyan és hol mert szoktam érdekes szituációkban is írni néha napján😂), vagy esetleg rajzokra, fanartokra (saját és nem saját is) kíváncsi akkor az kövessen be nyugodtan.
YOU ARE READING
Sárkányok nélküli élet
FanfictionA történetem arról szólna, hogy a sárkányok elhagyják Hibbantot egy csata közepén. Senki se tudja miért mentek el csak annyit tudnak, hogy egyik nap még voltak sárkányok a másikon meg már nincsenek. Erre mindenki szomorú lesz főleg a törzsfő hiszen...