Közvéleménykutatás

85 7 5
                                    


Sziasztok! Igen, még élek. Az utóbbi napokban elkezdett megfogalmazódni 3 új történet a fejemben, és ismét megihletett az ÍNAS világa. A kérdésem az lenne felétek, hogy érdekelne e titeket egy újabb Így neveld a sárkányodat iromány tőlem?

A történeteknek ugyanaz az az alapja, egy olyan kérdés ami szerintem sokunkban megfogalmazódott már az évek alatt. Hol a fenében volt az a sok képzett harcos, akiket a sorozatból megismertünk? Mert ugyebár, ha mindenkit be kellett vonniuk egy olyan ellenségnél, aki csak ígérgette, hogy elpusztít minden sárkányt, ám nem tett semmit ami arra utalna, hogy erre képes, akkor ezt miért nem tették meg, egy olyan embernél, aki kinyírt minden egyes Éjfúriát egy darab kivételével, vagy akinek van egy több ezer fős sárkány-hadserege? Nos megértem, hogy sem a Defenders of the wings, sem pedig a Wingmaiden karakterei nem voltak még kitalálva, és a második rész megjelenése előtt a sorozatba bár benne volt Dagur és Heather, az írok még nem tudták mi lesz a karaktereikből. Viszont a Hidden world idejére már ismertünk mindenkit, és ha a harcnál nem is, a Hiccstrid esküvőnél azért felbukkanhattak volna. Ezekre a kérdésekre szeretnék a történetekkel választ adni, kettővel úgy, hogy újra írom a történteket kisebb-nagyobb változásokkal, úgy, hogy a sorozatok szereplői is benne lesznek. Egy pedig egy  rövid, 1 (nagyon maximum 2) részes mini-story lesz, egy olyan magyarázattal, ami beleillik a történetekbe, ám nem éppen a legvidámabb magyarázat.

Szóval dióhéjban ennyi. Ha lesz elég érdeklődés akkor csinálok majd egy külön könyvet, ahova feltöltöm a történeteket, esetleges más novellákkal, ha valami megihlet. See you later, dragon trainers. 

Sárkányok nélküli életOù les histoires vivent. Découvrez maintenant