Sziasztoooook! Nos mostanában úgy tűnik, hogy szeretnek minket a DreamWorks-ös nénik és bácsik, mivel ismét kaptunk valami fangörcsölni valót két nappal az előzetes előtt!!😱 (Ha bármilyen értelmetlen mondtad vagy elgépelés van valahol akkor bocsi csak eléggé fáradt vagyok+migrénem is van, de mindenképpen meg akartam ezt a bejegyzést csinálni, mivel màr így is megkésve hoztam😅) Na de felesleges duma helyett inkább nézzük is a képeket!
Oké, szóval, először is WOW!! Másodszor pedig WOOOOOW!!!!! A ,,plakáton" nem látszódott annyira, hogy hogyan is néz ki, és ott elég fura is volt, de ezeken a képeken egyszerűen gyönyörű! Az első képen látszik, hogy a pikkelyei aprók és ezüstös színűek, ami csillógó hatást kelt első ránézésre, amitől szerintem rejtélyes lesz (és ugyebár ez a faj alapból rejtélyes).
Először is, I ship it😍😍😍. És akkor itt most szeretnék egy kis összehasonlítás félét csinálni Fogi és a Fényfúria között, továbbá megosztanék veletek egy teória félét amit egy külföldi videóban hallottam.
Látszik, hogy Fogatlan sokkal pikkelyesebb ami betudható annak, hogy míg Fogatlan bőre alkalmazkodott a kinti körülményekhez, addig a fényfúria több mint valószínű, hogy az életét egy barlangban töltötte, és maximum este ment ki a szabadba, így az ő bőre/pikkelye sokkal lágyabb és puhább (már ránézésre is). A fényfúriának nincsen annyi fura kis érzékelő bigyusza (pl. ami alapján Valka megállapította Fogatlan korát) mint Foginak. Ennek két oka lehet: 1. A fényfúria fiatalabb Foginák és nála még nem fejlődtek ki. Vagy 2. Mivel nem ismerjük az éjfúriákat úgy álltalánosságban, ezért ezt nem tudhatjuk biztosan, de lehet, hogy a nőstényeknek nincs, vagy ha van akkor is kevesebb.Huhh hát nem is tudom mit írjak. Grimmel a kép alapján hasonló elvekkel rendelkezik mint Drago. Viszont nekem nagyon másnak tűnik. Sokkal inkább egy kissé őrült viking nagybácsinak mondanám első ránézésre😂 Bár ez lehet azért van mert a HTTYD eddig máshogy ábrázolta a gonoszokat, és az hogy ő annak mondhatni az ellentéte ahelyett hogy megnyugtatni, nagyon is megrémít. Én még azt is eltudom képzelni, hogy azért lett olyan amilyen, mert régen a faluja kiközösítette, mivel testalkatban kísértetiesen hasonlít Hablatyra.
I am dead.... Ahogy egymásra néznek istenem!😍😍😭😭😭 Olyan rossz belegondolni, hogy elfognak válni!😭😭😭 Mellékesen egyébként nekem itt Hablaty fiatalabbnak tűnik mint a HTTYD 2-ben😂😂
Ide most képzeljetek el egy hasonló szöveget mint ami az előző képnél volt😇😇
Először is Astrid elképesztően gyönyörű!! Másodszor pedig, ugye mindenkinek feltűnt, hogy a körülöttük tűzféreg sákrányok vannak? Ami azért nagy dolog mert ezek a sárkányok eddig csak a sorozatokban voltak benne, a filmekben még csak említve sem voltak!😱😍 És hát azért nem utolsó sorban megemlíteném, hogy Hiccstrid😍😍😍😍😍
Ez a kép egyszerűen csak instant fangörcs!!😍😍😍😍 Ahogy Hablaty ránéz Astridra az olyan awwww😍😍😍 És szerintem ezen a képen olyan büszkén néz ahogy egy anya szokott a gyerekére, ráadásul nem olyan rég bejelentették, hogy egy 7-8-9 év körüli kisfiú is fog szerepelni, és minden rajongó egy Hiccstrid gyerekre tippel😍😍😍😍😍
Na mára csak ennyire futotta, 7.-én (vagy 8.-án. Időeltolódástól függ) kirakom majd az előzetest és kielemezzük majd együtt meg fangörcsölünk is majd😉😍😍 Nem hiszem, hogy azon kívül bármi aktivitás lenne a közeljövőben, kivéve ha a DreamWorks nem oszt meg ekkora mennyiségű infót megint. Mint mindíg most is várom a véleményeiteket☺️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sárkányok nélküli élet
Hayran KurguA történetem arról szólna, hogy a sárkányok elhagyják Hibbantot egy csata közepén. Senki se tudja miért mentek el csak annyit tudnak, hogy egyik nap még voltak sárkányok a másikon meg már nincsenek. Erre mindenki szomorú lesz főleg a törzsfő hiszen...