Terveim a jövőben

169 4 0
                                    

Sziasztok! Ismét egy olyan bejegyzést hoztam ahol csak dumálok, amit nagyon sajnálok és ígérem, hogy hamarosan jön valami tartalom is és kevesebb lesz az ilyen száj jártatós dolog. A bejegyzés vége felé lesz majd felétek egy kérdésem amit a történet vége felé még többször meg fogok kérdezni.

A képen az látható, hogy hány részt tervezek (az emoyik-kal ne foglalkozzatok az csak nekem egy jelölés)

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

A képen az látható, hogy hány részt tervezek (az emoyik-kal ne foglalkozzatok az csak nekem egy jelölés). Ez természetesen még nem végleges ez lehet kicsit több vagy egy kicsit kevesebb is. Ez nagyrészt attól függ, hogy mennyit tudok kihozni egy részből úgy, hogy a következő rész címéhez is passzoljanak az események, továbbá, hogyha van bármi amire kíváncsiak vágytok egy olyan eseményre ami csak említve volt (vagy csak sejteni lehet, hogy megtörtént mint például a szerelmi szálak alakulása) akkor azt bàtran írjátok meg nekem én pedig amint tudom megírom :) A részek megírása őszintén szólva fogalmam sincs, hogy mennyi időt fog igénybe venni. Úgy tervezem hogy nyárra már csak az utolsó pár rész fog maradni, de ebbe még az iskola beleszólhat (hamarosan jönnek a szóbelik, aztán meg egy elég bonyolult, hosszú és nem utolsó sorban fárasztó osztály tánc betanulás a fog ránk várni). De legyünk optimisták és mondjuk azt, hogy nyárra sikerülni fog a történet befejezèse. Szóval ezt az egész bejegyzést igazából azért csináltam, hogy megtudjam ti mit szeretnétek tőlem a történet lezártával. Két ötlet is van a fejemben a jövőt illetően. Az egyik egy teljesen különálló történet (nem teljesen mondjuk mert az is HTTYD fanfic lenne csak más storyval). A másik pedig ennek egyfajta folytatása lenne kedvenc főhőseink gyerekeinek szemén keresztül. Én igazából mind kettőt imádnám írni és elképzelhetőnek tartom, hogy mind a kettő meg fog íródni előbb-utóbb. Igazából arra lennék kíváncsi, hogy titeket érdekelne-e, hogy vikingeink gyermekeinek élete hogyan is fog alakulni? Na de ennyi elég is volt belőlem mára😂 Holnap ha korán végzek az orvosnál és nem rakad el az olvasás (végre megkaparinthatom a könyvek 10. kötetét😍) akkor hozom a következő Race to the edge véleményezést.
Mindenkinek további szép reggelt/napot/estét!❤️

Sárkányok nélküli életNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ