Hello everyone! Nem tudom hogy valakit esetleg érdekelnek-e a hírek az Így neveld a sárkányodat világával kapcsolatban, de ha igen, azt kérlek jelezzétek valamilyen formában, higy tudjam nem csak feleslegesen körmölök😅
Az elmúlt időben 3 új izgalmas és kevésbé izgalmas dologgal bővült a HTTYD világa, szóval nem is húzom tovább a szót, hanem kezdem is.Az első és (számomra) a legnagyobb csalódást okozó hír az a Dragons:rescue riders-szel kapcsolatos. Még valamikor a Race to the edge utolsó évadjának megjelenése környékén kaptuk a híreket, hogy egy új sorozat fog érkezni, amiről írtam is akkoriban. Nos, körülbelül egy héttel ezelőtt megkaptuk az előzetest is hozzá, és hát nem is tudom mit mondjak, mert úgy érzem szavakkal nem lehet kifejezni ezt a csalódottságot.
Szóval vegyük sorra a dolgokat, amik egyszerűen csak nem helyén valóak.
Először is, mikor legutóbb ellenőriztem, a sárkányok nem beszéltek a filmek világába. Azt tudom, hogy a Cressida Cowell álltal írt könyv-sorozatban beszélnek, de ott sem ilyen formában. A könyvekben van egy úgy nevezett sárkány-nyelv, ami emberi szavakból áll csak a szavak kicsit furcsább változatban szerepelnek, és nem feltétlenül a megszokott sorrendben vannak. Példa:(Nem a legjobb minőség, tudom és bocsi, de elmúlt hajnal 3 és most csak ennyire futotta😅)
Továbbá beszéd közben a szavak és betűk között füttyentések és kurjantások vannak, ez az oka annak, hogy Hablatyon kívül senki sem tud sárkányul.
Másodszor, az előzetesben viszonylag korán látható egy sziget, ami nagyon hasonlít Új-Hibbant-ra. Na már most, ha időben ott tartunk, hogy a vikingek Új-Hibbanton vannak akkor az két dolgot jelenthet. A story vagy az alatt az idő alatt fog játszódni, mikor Fogatlan a Rejtett Világban él, DE még a csata előtt vagyunk, ami egyrészt azért lehetetlen, mert a kevés jelenetből úgy tűnik eléggé be vannak már rendezkedve, másrészt az eredeti csapatból csak Hablaty-nál nincsen sárkány, szóval mindenki más meg tudná védeni magát, végül pedig, ez csak az első évad, vagyis több lesz, ami abba a rövid időbe nem fér bele. Szóval az egyetlenegy lehetőség az az, hogy a 3.film után játszódik amivel rengeteg sok probléma lenne, amibe nem is akarok mélyen belemenni 2 kivételével. Egyrészt amint megérkeznek Új-Hibbantra Hablaty valószínűleg elmondaná nekik, hogy miért veszélyes a ,,sárkány-tartás" a fajtájukra nézve, és ha ezek után nem küldik el a sárkányaikat maguktól, Hablaty valószínűleg maga fogja megtenni. Másrészt pedig mivel Fogatlan volt az alfa sárkány, minden egyes sárkányt magához tudott hívni, és megtudta parancsolni nekik, hogy menyjenek a Rejtett Világba, bármennyire is messze voltak.
Sokan mondják azt, hogy a történet úgy mond nem ,,canon" (nem hivatalos része a sorozatnak), és őszintén szólva, amíg nem tűnt fel a gronkel az előzetesben, én is ezt hittem. Aztán meg ugyebár ott volt Új-Hibbant is szóval egyértelmű, hogy ezt igenis canon-nak szánták. Továbbá, nem tetszik, hogy a ,,főszereplő sárkánynál" konkrétan újra hasznosították Fogatlan hangeffektjeit.
Nekem őszintén szólva tetszik az alapstory-ja. Egy ikerpár akit sárkányok neveltek, és vissza akarják adni ezt a szívességet. Az elképzelés jó, a megvalósítás borzalmas. A stúdió azzal védekezett, hogy ez a sorozat a fiatalabb korosztálynak szólt, amivel nem lenne semmi gond, ha nem használták volna ugyan ezt a kifogást arra, hogy Hiccstrid legromantikusabb jelenete az volt egy időben, hogy egymásra néztek a szoba két végéből egy másodpercre.
Őszintén szólva nem hiszem, hogy egy résznél többet meg fogok nézni ebből a sorozatból. Megadom neki az esélyt arra, hogy kellemesen csalódjak, de már az előzetesben látszik, hogy mennyi eddig felépített szabájt döntöttek le, úgyhogy egy epizódnál nem hiszem, hogy fogok többet látni, ami szomorú, mert ha nem ignoráltak volna ennyi fontos felépített szabályt, még jó is lehetne.Ezen kívül kaptunk egy új játékot is, amit azt hiszem CD-n lehet megvenni, de nem vagyok benne biztos. A játék nem Dragons:Dawn of new riders. Őszintén szólva erről a témáról nagyon nem tudok többet, de ha több embert is érdekel esetleg, akkor utána nézhetek egy kicsit.
És végül, de egyáltalán nem utolsó sorban, kapunk egy újabb snoggletog-i külön kiadást!! Egy körülbelül 30 perces Mini-film lesz valamikor Halloween után és új év közötti megjelenéssel.
A film címe Dragons:Homecoming, és kaptunk hozzá egy kis kedvcsináló leírást is!
A helyszín természetesen Új-Hibbant, ahol valahogyan felbukkan Fogatlan és az Fényfúria is (egyenlőre nem tudni hogyan vagy miért, továbbá azt sem, hogy láthatunk e más sárkányokat is). Hablaty azt tervezi, hogy megünnepli a sárkányokat a Snoggletog-i fesztivál keretein belül. Ez a szívmelengető ötlet elindítja a nem várt, izgalmas és vicces történések lavináját - de bármi is történjék, Hibbant lakosai újra és újra rájönnek arra, hogy a sárkányok és emberek örökre össze vannak kötve.
Na már most, emiatt sokkkal igatottabb vagyok, mint a Rescue Riders miatt, leginkább azért mert ugyan az a csapat fog dolgozni rajta mint aki a filmeken és az eddigi sorozatok ön dolgozott, és ugyanolyan stílusban lesz animálva is. Bár itt is ott van a kérdés, hogyha olyan veszélyes a ,,sárkány tartás" akkor, hogyan kerülnek a sárkányok a képbe, de valamiért van egy olyan érzésem, hogy itt nem csak annyi lesz a magyarázat, hogy ,,együtt nőttek fel és a két gyerek tud sárkányul".
Én személy szerint remélem, hogy vagy a Hiccstrid esküvő környékén fog játszódni, vagy Hablatyék valamelyik gyerekének a születése környékén, mivel mind a két időben aranyos családi jeleneteket kapnánk.Mára nincsen több hírem, viszont ha bármivel kapcsolatban van valamilyen újdonság, és titeket is érdekel, akkor amint tudom megírom. Írjátok meg a hosszászólásoknál, hogy nektek melyik témában mi a véleményetek, és valamivel esetleg nem értetek velem egyet, vagy esetleg egyet értetek.❤️
YOU ARE READING
Sárkányok nélküli élet
FanfictionA történetem arról szólna, hogy a sárkányok elhagyják Hibbantot egy csata közepén. Senki se tudja miért mentek el csak annyit tudnak, hogy egyik nap még voltak sárkányok a másikon meg már nincsenek. Erre mindenki szomorú lesz főleg a törzsfő hiszen...