-Dėl jų kodėl tave tai domina? Po savaitės tu nebebauginsi mano akių ir man nereikės tavęs kęsti. Nejau nesugebi nei savaitės išbūti nežliumbusi dėl to jog tave kažkas užgavo? Nebesi vaikas Wook.
Žiūrėjau į vaikiną su dideliu sutrikimu veide. Jam gal PMS. O gal jis nesčias , nes nesu sutikusio tokio žmogaus kuriam taip dažnai keistusi nuotaika , kaip šiam vaikinui. Gal jis rytais kol dar nesutinka daug žmonių būna geras , bet tik įsidėnoja tampa toks pats šiknius , kaip visad.
-Ką man toliau daryti? Baigiau su aplankalais,-ramei tariau.
Vaikinas pažvelgė į tvarkingai sudėtus aplankalus. Atrodo jam kažkas nepatiko , nes tarp akių susimetė delios raukšlės. Pakilęs iš savo vietos priėjo prie lentynų ir nesigėdydamas pradėjo iš jų mėtyti visus aplankalus paskleisdamas baltų lapų kilimą po visą kabinetą. Stovėjau ištikta stabo. Jis tikriausiai juokauja. Sukandusi dantis stengiausi tvardytis nerėkusi ar nepradėjusi keiktis kas su juo po velnių negerai nejau jam taip patinka kankinti žmones?
-Štai sutvarkyk juos per nauja , nes nieko geresnio ir nesugebėsi.
Atrodo jis didžiavosi savo darbo. Šypsodamasis ledine šypseną grįžo prie savo darbo stalo ir toliau lyg niekur nieko tesę sėdijima prie dokumentu. Giliai kvėpuodama priėjau prie popieriu krūvos. Lėtai atsiklaupusi pradėjau juos rinkti. Iš lėto vaizdas prieš akis darėsi vis labiau išsiliejas. Žinoma ašaros. Pastaruoju metu ir aš tapau per daug emocionali. Turėčiau nereaguoti į tokį jo elgesį , bet tai nėra lengva. Avigalvis.
Sudėjusi popierius į diales krūveles atsisėdau ant grindų sukryžiavusi kojas. Rankos drebėjo nuo emocijų pertekliaus. Smilkiniai kentėjo nuo skausmo , o apie šonus nekalbu. Jaučiausi , kaip gyvas numirėlis ištrauktas iš kapo ir priverstas būti uždarytas vienoje dėžutėje su didžiausiu pasaulio šikniumi. Man net nespėjus pradėti dėlioti lapų į jų aplankalus kabineto durys vėl prasivėrė su didelio trenksmu. Šoktelėjusi susigriebiau už širdies.
-Mano obuoliuk kodėl tu man neatrašai!!!
Pasukau galvą merginos pusėn. Vos sulaikiau juoką. Tai buvo visiškai netikėti. Mergina ilgų blondinišku plaukų kurie tikrai buvo priauginti , pripustų lūpų ir begalo daug makiažo... Už mane su savo aukštakulniais ji atrodė aukštesnė. Liekna , kaip gyvatė , bet krūtinė pagal visas proporcijas atrodė per didelė , kaip ir jos užpakalis. Tikriausiai jai teko gultis ne po vienu skalperiu. Netikra tiesi ir kiek per ilga nosis kėlė dar didesni juoką. Tikriausiai reiktu užsiminti ir apie apsurdiškai trumpus šortukus kurie tokiam orui visiškai netiko.
Sukandusi vidinę žando pusę stengiausi tvardyti šypseną ir besiveržianti juoką. Pakėliau kelis lapus jais užsidengdama nuo Jongdae , kad vaikinas nematyti mano nebesutvardomos šypsenos. Ahh tokios merginos mane kasdien pralinksmina. Tyliai kikenau. Stengiausi neišleisti nei garselio , bet tai buvo žiauriai sunku įpatingai , kai ji vis kalbėjo.
-Obuoliuk kodėl nesikalbi... Nagi tu juk žinai , kad aš netyčia vyliojau Do aš nežinojau , kad jis tavo draugas. Jai būčiau žinojus būčiau pasisiūliusi kam nors kitam.
Nesusivaldžiusi prunkštelėjau. Bandžiau užmaskuoti , tai kosuliu. Jutau , kaip kaupesi nebe liūdesio , bet juoko ašaros. Smarkei sukandau apatinę lūpą ir užmerkiau akis. Laisva ranka pasirėmiau kaktą pečiai vis kilnojosi nuo juoko kurį bandžiau tvardyti , bet niekaip nepavyko. Nežinau kas dabar mane labiau juokino ar jos išvaizda ar tas faktas , kad ji kreipėsi į Kim Jongdae , ledo karaliu , obuoliuku. Iš visų pasaulio vaisių tai merginai būtinai reikėjo pasirinkti obuolį.
-Kas tu tokia?
Žinoma pro jos špakliuotas akis niekas negali prasprūsti. Giliai įkvėpusi nutaisiau rimtą veidą. Nuleidau popieriaus lapus kurie užstojo mane nuo porelės. Pažvelgiau į merginą kuri stovėjo papūtusi lūpas ir pakėlusi vieną ištatiuruotą antakį. Nors dabar pagalvojus nemanau ,kad ji buvo papūtusi lūpas jos tikriausiai natūraliai buvo , kaip antino. Jeigu Jongdae tikrai tokios merginos yra gražios tada visai suprantu kodėl aš jam atridau , kaip pabaisa.
YOU ARE READING
Wrong User
FanfictionPromo Nari Wook įžengusi į universiteta mergina negalvojo , jog jame jai taip pat reikės kentėti patyčias. Prireikė metu , kad su tuo susitaikytu. Kim Jongdae žinojo ką visuomenė kalba apie jį. Vaikinui priklausė didžiausė Pietų Korėjoje esanti komp...