Aš noriu nuomonių. Prašau nuomonių , nes darbe kartais neturiu kas veikti ir man smagu pasijungti wattpad ir paskaityti jūsų komentarus.
============================================
Žvelgiau į vaikiną išplėstom akim. Jo akys nebedegė tokiu lediniu šalčiu. Dabar jose mačiau rūsenančias liepsneles kurios vyliojo. Dar kart nurijau susikaupusias seiles stengdamasi nuraminti lekenčia širdį. Lėtai įkvėpiau bet nedrįsau iškvėpti. Jam tereikėjo pasilenkti kelis milimetrus ir mūsų lūpos susiliestu. Jo vanilinės , putlios lūpos atrodė vyliojančiai ir tai vertė susimastyti. Vaikinui nespėjus nei pasitraukti nei priartėti , kabineto durys nesuskaičiuojama kartą atsivėrė su trenksmu.
Jongdae net nepajudėjo iš savo vietos. Vaikinas vis dar buvo prisipaudęs prie manęs. Viena jo ranka laikėsi ant jautrios kaklo odos , o kita laikė drėgną skuduriuką ties sužeidimu. Milijonas skriuzdelyčiu lakstė per visą kūną , kai vaikinas atsiduso ir šiltas oras pasiekė mano sustingusias lūpas. Sukandau dantis , kad iš burnos neišeitu nei garselis.
-Aaaaa!!! Chen po velnių ar negali užsirakinti durų?!!!
Rudaplaukis lėtai atsitraukė nuo manęs , bet viena iš rankų vis dar laikė drėgną skudurėlį prie sužeidimo. Dabar jau abejingas žvilgsnis buvo nukreiptas į vaikiną kuris trenkė kabineto durim. Tai buvo Baekhyun atpažinau vaikiną dėl jo plaukų spalvos ir puppy vaidelio. Jo akyse švietė liksmos liepsnelės , lūpos neslėpė plačios šypsenos kuri darė jį jaunesnį. Vaikinukas mirktelėjo man akim ir tada vėl nukreipė savo žaismingas akis į Jongdae.
-Ko reike Byun?,-sušnypštė Jongdae.
-Tai aš palauksiu tu pratęsk ką pradėjai tik palauk nufilmuosiu , kad Do turėtu svarių priežasčių tavo nužudymui.
Baekhyun jau traukėsi telefoną iš savo vidinės švarko kišenės , kai Jongdae paleido į jį bintą. Vaikinas nusijuokęs pasilenkė pakelti balto rulonėlio gulinęio prie jo koju.
-Ko atėjai?
-Atnešiau failus kurių manęs prašei prieš savaitę,-gūžtelėjo pečiais Byun lyg tai būtu normalu.
-Aš tavęs jų prašiau prieš savaitę Baekhyun,-šaltai tarė vaikinas.
-Taip... Amm Yeol juos buvo kažkur padėjęs,-aiškiai meluodamas kalbėjo puppy.
-Vėl verti kaltę ant Chanyeol?
-Ohh Chen kodėl Nari kakta kruvina? Ar tu jai trenkei????
Žiūrėjau į puppy sutrikusi. Bandžiau susigaudyti apie ką jie kalbėjo. Kai abiejų vaikinų akys buvo susmigusios į mane nejaukiai pasimuisčiau savo vietoje. Jaučiau rudaplaukio pirštus besiliečiančius prie mano kaktos ir tai vertė skruzdelytes lakstyti per visą mano kūną. Prikandau apatinę lūpą iš kurios vėl akimirksniu pradėjo tekėti kraujas. Pilkaplaukis mirktelėjo man ir nutaisę keistą šypseną lyg žinodamas apie ką galvoju. Chen žvelgė į mane savo įprastu žvilgsnius. Vaikinas vis dar sėdėjo ant stalo , viena iš mano kojų buvo tarp jo stangrių ilgų kojų ji buvo lyg įkalinta tarp neįveikiamų sienų. Dabar rudaplaukis visu kūnų atsisuko į mane. Jo akys nuskenavo mano kūną priversdamos skruostus dar labiau nurausti. Rudaplaukio akys vėl grįžo prie draugo kuris smalsiai stebėjo jį.
-Byun Baekhyun ar aš katik girdėjau , kaip tu naudojai įprasta kalbą su panele Wook?
(korėjoj yra labai žiūrima į tai kokia kalbą naudoji kalbėdamas su žmogum ir pagal viską kadangi Baek nėra gerai susipažinęs su Nari jis turėjo naudoti polite kalbą).
JE LEEST
Wrong User
FanfictiePromo Nari Wook įžengusi į universiteta mergina negalvojo , jog jame jai taip pat reikės kentėti patyčias. Prireikė metu , kad su tuo susitaikytu. Kim Jongdae žinojo ką visuomenė kalba apie jį. Vaikinui priklausė didžiausė Pietų Korėjoje esanti komp...