Liūdnas jo veidas vertė norėti jį apkabinti ir paguosti norėjosi priglausti šį vaikiną prie savęs ir leisti jam išsiverkti. Bet vos tokios mintys pradėjo sukti mano galvoje vaikinas nusprendė apsimesti , jog yra laimingas. Jo veidą papuošė netikra šypsena kuri būtų apkvailinusi betkurį kitą tik ne mane per daug metų pati slėpiausi po tokia šypseną , kad nesuprasčiau kada žmogus iš ties yra laimingas.
Paėmiau jo kavos šaukštelį. Pakabinau gabalėli pyrago ir pridėjau prie jo lūpų. Vaikinas akimirksniu nuraudo , bet išsižiojo leidamas jį pamaitinti. Saldėsiai teikė laimės kiekvienam žmogui. Tikiuos šis vaikinas taip pat bus laimingesnis. Nors jo ir nepažinojau , bet buvo skaudu matyti jo liūdną veidą nors jis ir stengėsi apsimesti laimingu. Įdėjusi ketvirtą gabalėlį pyragėlio jam į burną šyptelėjau vaikinui kuris vis labiau raudo.
-Aš sustorėsiu,-nusiskundė vaikinas.
-Ir kas? Vis tiek atrodysi kaip mažas mielas puppy busi tik dar mielesnis,-ramei tariau duodamam jam dar gabalėli pyrago.
-Bet tada Chanye...
-Tu apie mane kalbi net tada , kai manęs nėra šalia. Kaip apgailėtina.
Ledinis balsas kuris nuskambėjo už Baekhyun nugaros privertė pakelti akis. ten stovėjo aukštas vaikinas susikišes rankas į kišenes. Jo ledinės akys kurios šiek tiek priminė Jongdae akis žvelgė į puppy su dideliu pasibjaurėjimu. Sukandau dantis tvardydamasi. Kaip jis drįsta taip žiūrėti į vaikiną kuris jį myli. Šalia aukštojo žmogaus stovėjo ir pats Kim Jongdae. Nusukusi savo akis nukreipiau žvilgsnį į prieš mane esanti vaikiną kurio akys dabar buvo tokios liudnos jog atrodė , kad betkuria minute jis pravirks.
-Byun Baekhyun ar busi mano vaikinas?
Pati nepagalvojau ką pasakiau. Sidabriniu plaukų savininkas pakėlė į mane savo išsiplėtusias akis. negalėjau patikėti , jog katik pasiūliau vaikinui kuris turi mylimąjį būti mano vaikinu. Ar man viskas gerai. Šis vaikinas net neturi potraukio į merginas jį trauke vaikinai. Nedrąsei šyptelėjau stengdamasi sutvardyti gėdos jausmą nevaržomai kylanti skrusotais. Nudelbiau akis į arbatos puodelį padėta prieš mane.
-Jo netrauke to...,-bandė kalbėt Chanyeol.
-Sutinku Nari. Tad gal eikime kur nors kitur kur galėsim pabūti vienu du ir jokie arogantiški kvailiai mums netrukdys?
Pakėlusi akis linktelėjau vaikinui. Pagriebusi kuprinę ir paltuką pakilau iš savo vietos. Sidabriniu plaukų vaikinas pasiekė mano pavyzdžiu. Man besimaunant paltą akys susitiko su Jongdae akimis kurios nepatenkintos žvelgė į mane. Nekreipdama dėmesio priėjau prie Baekhyun , paėmusi jo ranką išsitempiau vaikiną į visai šiltą dieną. Vos tik durys už mūsų užsidarė puppy prapliupo juoku. Prilaikiau jį , kad neparvirstu iš juoko ant šaligatvio.
-Nari ačiū tau. Tikrai ačiū.,-šypsodamasi tarė vaikinas.
-Tu supranti , kad tavęs netrauke merginos ir Park Chanyeol nepatikėjo šituo melu?,-ramei tariau eidama šalia vaikino.
-Yeol niekad taip ir nebuvo tikras ar mane trauke tik vaikinai.
-B..
-Nurimk mane trauke tik vaikinai tik kad Yeol niekad šito nežinojo. Jam tai net nerūpėjo,-liūdnai kalbėjo vaikinas.
-Kur mes einam?,-paklausiau po akimirkos tylos.
-Gal norėtum eiti pas mane? Nenoriu dabar būti vienas , o ir tu katik tapai mano drauge.
-Iš manęs ne kokia draugė,-numykiau.
-Nagi sutik.
Pasidavusi linktelėjau negalėjau atsakyti jo akims jis atrodė , kaip šuniukas kuriam būčiau katik įspyrus. Giliai įkvėpusi ir iškvėpusi tikėjausi , jog nepasigailėsiu savo sprendimo keliauti pas šį vaikiną vis dėl to jaučiausi saugiai. Nuo tada kai susitikau jį laiptinėje grįžtant į Jongdae kabinetą iki dabar jis visad atrodė draugiškas ir niekad nesistengė manęs įžeisti.
Prieš važiuodami pas Byun užsukome į parduotuvę. Atrodo nusimato filmu vakaras. Toks kokį darosi geriausios draugės kruios ruošesi plėpėti apie vaikinus. Tik šį kart buvom ne drauges , o aš ir Byun Baekhyun vienas iš Jongdae draugų. Keista tai man netrukdė iki kol sidabrinis puppy elgsis su manimi taip kaip elgesi dabar – lyg aš nebūčiau žemesnio socialinio sluoksnio nei jis.
Nežinau kada paskutini kartą taip gerai jaučiausi. Kartu su Baekk sėdėjome jo svetainėje. Per televizoriu rodė „The bell" filmą kuris turėtu būti siaubo filmas , bet kažkaip mudu suradome jame juokingų scenų. Valgydami traškučius ir gerdami sultis su šiek tiek alkoholio jautėmes gerai. Abu šypsojomės ir juokėmis. Nei vienas nedrįsome paliesti temos apie Jongdae ar Chanyeol atrodo dabar tai buvo nesvarbu.
Filmui įpusėjus vaikinas pradėjo verkti. Pažvelgiau į jį pasimetusi. Jo skrusotais ritosi graudžios ašaros. Patraukusi mus skirenti dubenėli apkabinau vaikino pečius leisdama jam verkti į mano petį. Jis susigūžė po mano ranka vis verkdamas. Prireikė kelių minučių , kad vaikinas nurimtu , bent jau aš maniau , jog jis nurimo , bet kai po akimirkos jo rankoje pamačiau pilną viskio butelį supratau , kad manęs lauke ilga naktelė.
Sėdėjau žiūrėdama į snūduruojanti girtą puppy kurio rankoje buvo pustuštis viskio butelis. Vaikinas pats vienas jį išgėrė ir man darėsi neramu , jog tai gali baiktis blogai. Jam besiruošiant jį dar kart užsiversti stvėriau jį iš jo rankų ir pakilusi patraukiau virtuvės link. Išpylusi likusi viskį į kriauklė grįžau į svetainę kur vaikinas kalbėjosi telefonu vos sugebėdamas ištarti žodžius.
-Aššš tavee mylllėėėjauuu tu niekšeeee. Tuuuu essssi mmmooonsss....
Stvėriau iš vaikino rankų telefoną. Ekrane švietė Baekk ir Chanyeol nuotrauką taip pat ir Chanyeol ID. Vaikinas žvelgė į mane savo graudžiomis akimis.
-Jjjiss sudda..
-Ššš viskas gerai Baekk viskas gerai jis nen...
-Ar jis girtas?,-iš telefono pasigirdo apsimiegojas Chanyeol balsas.
-Nemanau , kad tai jūsų reikalas pone Park Chanyeol palikite šį vaikiną ramybėje ar ilgai jį kankinsite?
-Jūs nieko nežinote Wook.
-Bet žinau pakankamai , jog pasakyčiau jog esate ne ką geresnis nei jūsų draugas Jongdae.
-O jūs vis dar gelbėjate visus papuolusius į nelaimes,-drėbė jis.
-Ar aš buvau kažkada jus sutikusi?,-sutrikau.
-Ne mane , bet Jongdae. Džiaukis mano panaudotu vaikinu.
-Pasprink savo žodžiais tas vaikinas per daug tave myli , kad be tavęs matytu kitus , bet tikiuosi tau skaudės taip pat smarkei , kaip ir jam dabar. Jūs esate pats didžiausias mano sutiktas idiotas pone Chanyeol ir tikiuosi kas nors sužeis jūsų širdį taip smarkei , jog negalėsite be to žmogaus gyventi , o jis nesutiks būti jūsų , nes jūs buvote tik dėl sekso..
-Baekhyun tau papasa...
-Viso gero aš turiu pasirūpinti savo vaikinu.
Padėjusi ragelį pažvelgiau į vaikiną kuris jau miegojo susiraites ant sofos. Dėl viso pikto išjungiau jo telefoną , ka djai nakti atsikeltu nesugalvotu dar kart kam nors skambinti. Sutvarkiusi svetainę apklojau puppy ir padėjau pagalvę po jo galvą. Pati įsitaisiau ant gretimos sofos. Nesinorėjo eiti miegoti į kambarį , kai šių namų savininkas miega ant sofos. Prieš pat užmerkent akis pasigirdo beldimas į duris. Atsidususi nusimečiau pledą ir patraukiau durų link. Dar kart pasigirdus beldimui tyliai nusikeikiau. Nejau tas žmogus už durų negali palaukti jai jis ir toliau taip belsis , tai išlauž duris arba prižadins Baek. Atrakinusi medines tamsei rudas duris atvėriau jas prieš pat vaikinui dar kart trenkiant į jas. Prieš mane stovėjo Park Chanyeol ir Kim Jongdae. Vaikinai atrodė ganėtinai neblaivus. Aukštesnysis dar šiek teik laikėsi ant koju , bet žemesnysi negalėjo stovėti neatsirėmes į seiną šale.
-Baekk...
Sumurmėjo Chanyeol ir metėsi link manęs. Man nespėjus sureaguoti vaikino lūpos jau buvo ant manųjų.
*Noriu nuomoniu.
*Priminu , kad istorijos kopijavimas yra nusikaltimas. Aš niekam nedaviau leidimo perkurti mano istorijos ar kelti kaip savos tad prieš tai darydamos kelis kart pagalvokit , nes aš galiu būti labai piktas žmogus.
*Ir taip šioje istorijoje Chanbaek bus , kaip OTP , nes aš jų didelė gerbėja nepatinka neskaitykit :P :D
*Ohh ir merginos nerašykit man i pm sakydamos , kad keisčiau veikėjus , nes to niekad nebus.
YOU ARE READING
Wrong User
FanfictionPromo Nari Wook įžengusi į universiteta mergina negalvojo , jog jame jai taip pat reikės kentėti patyčias. Prireikė metu , kad su tuo susitaikytu. Kim Jongdae žinojo ką visuomenė kalba apie jį. Vaikinui priklausė didžiausė Pietų Korėjoje esanti komp...