Poglavlje 45: "Onda idemo"

1.5K 101 51
                                    

Mobite mi je zazvonio, a kada sam pogleda tko je...

"Zgrabite ju", viknuo sam pokazujući na Kristin.

Uhvatili su ju i zavezali za stolicu.

"Luis, Liam, sada pokušajte da locurate ovaj poziv."

"Zašto?", pitali su u glas dok su donosili opremu.

"Zato što Verona zove."

Prikopčali su mi mobitel na laptop, a ja san uključio megafon.

"Verona, gdje si?", pitam brzo jer ne znam koliko ima vremena.

"P-Paule, pom-mozi mi-i, m-mol-lim t-te", jecajući je govorila.

"Samo mi reci gdje si i stižem po tebe!"

"N-ne zn-nam g-d-dje sam, n-ne znam-m. Zavez-zali su m-mi oči k-kada smo d-dolazili."

"Od kud ti mobitel?"

"Samo s-su me za-k-ključali u o-ovaj p-podrum, nis-su prov-vjeravali i'imam li mobitel."

"Je li ima prozor u toj prostoriji? Nešto što bi nam moglo pomoći?!"

"Ne znam. Ovdje nema prozora, nema ničeg osim mirisa pokvarene ribe. Kada smo dolazili čula sam samo rijeku s desne strane, a cijelo ovo mjesto smrdi po v-vlagi", smirila se zbog čega razgovjetnije priča.

"Jeste li ju uspjeli locirat?", pitam Luisa.

"Još dvije minute", odgvorio je.

"Verona?! Verona, ljubavi, pričaj s mnom. Bilo šta pričaj treba nam još malo vremena. Jesi li ih ikako vidjela? Jesu li te povrijedili? Jesi li dobro?"

"Nisam ih vidjela. Od kako su me oteli zatvorili su me u ovu hladnu prostoriju, ne znam tko su. Paule, netko dolazi", uspaničeno je rekla.

"Verona, skloni mobitel, ali ne prekidaj vezu."

"Dobro."

Slušam kako se neka vrate jedva otvaraju.

"Oh, vidi, Gorane, probudila se naša Princezica", rekao je ženski glas, vjerovatno Vanesa.

"Sada ideš do Karla, malena", Goran joj se obratio.

"Diži guzicu", Vanesa joj se obratila.

"Ostavite me na miru, ne idem nigdje s vama. Vi ste ubice, psihopate, luđaci. Ubili ste mi sestru, Paula ste mi oteli prije, a onaj šupak debilski mi je ubio blizance. Ja ne idem nigdje s vama", Verona je vikala.

"Bezobraznice!", Goran je prosiktao, a nakon toga se čuo udarac.

Udario je Veronu, moju Veronu.

"Sada ću te ja silovati", rekao je na što je Verona vrisnula.

"Ne, ne, ne smiješ. Karlo je rekao da joj ništa ne smijemo napraviti, da ju moramo dovesti njemu", Vanesa se oglasila.
6, pitala je.

"Znači, mala balavica je cijelo ovo vrijeme imala mobitel", Goran je bijesno rekao i još jednom udario Veronu.

"Nismo uspjeli da ju lociramo, Paule", viknuo je Liam.

"Halo, tko je tu?", Vanesa je uzela mobitel.

"Ako još jednom taknete Veronu kunem vam se svojim nerođenim sinovima da ćete požaliti dan kada ste me upoznali", zaprijetio sam im.

"Oh, pa to je Paul, dragi. Kurvo, tek ćeš sada zažaliti", rekla je prvo Goranu, a potom se obratila Veroni.

Veza je pukla, a ja sam šakom udario od stakleni stol koji se nalazi na kraju sobe pored vrata i koji je sada razbijen. Hodao sam po sobi dok sam slušao razgovor, ako se tako može nazvati, između Vanese, Gorana i Verone.

"Slušaj me dobro jer se neću dva puta ponavljati", bijesno sam viknuo dok sam ju uhvatio za vrat, a moj stusak se povećavao ih sekunde u sekundu.

Gušila se, a nitko od njim mi nije smio prići.

"Ubit ću te kunem ti se, ako mi ne kažes gdje je Verona?!"

"N-ni-k-k-ad", progovorila je, nekako.

Ošamario sam ju jako da je pala zajedno sa stolicom.

"Bolje ti je da mi kažeš gdje je ona", viknuo sam.

Bolesno se nasmijala što je mene dodatno naljutilo. Htio sam još jednom da ju ošamarim kada me je Luis zaustavio.

"Paule, Viliam zna gdje bi možda mogla biti Verona", rekao je.

"Viliam?!", pitao sam zbunjeno.

"Mislim da znam gdje je", rekao je Viliam koji je još uvijek u bolnici, ali s nama komunicira preko video chata.

"Liam i Luis su mi ispričali šta je sve Verona navela u razgovoru. Rekla je da kada su dolazili čula je rijeku s desne strane. Isto tako je rekla da kada su ušli unutra da se osjetila vlaga kao što se osijeti i u podrumu gdje je ona. Hladno joj je i sve smrdi na pokvarenu ribu", govorio je.

"Na šta te to sve asociralo?", pitao je Jasper prije mene.

"Stara ribarnica pored rijeke na sjeveru Blackwooda."

"Znam gdje je to", rekao sam.

"Hvala ti, Viliam", zahvalio sam se.

"Samo vrati Veronu", podržao me je i prekinuo razgovor.

"A što ćemo s tobom?", pitao sam onu kučku Kristin.

"Šta misliš na to da ju predamo Nini i Martini? Njih dvije će ju sredit i to dobro", predložio je Leo.

"Može, a vi pripremite sve što je potrebno pa da krenemo po Veronu."

Uhvatio sam Kristin za vrat i krenuo s njom u prizemlje.

"Pusti me", vikala je.

"Ne pada mi na pamet da te pustim. Nina?! Martina?!", viknuo sam.

"Da, gospodine?", rekle su u glas.

"Pobrinite se za Kristin. Radite s njom što god da želite, ali ona ne smije da ode iz ove kuće dok mi ne dođemo", rekao sam bacajući Kristin njima dvijema pod noge.

"Ista je...", započela je Martina, ali sam ju prekinuo.

"Verona, znam. Ali ovo nije Verona, prava Verona je oteta i upravo idem po nju. Vama dvijema ostavljam Kristin, što znači da joj možete raditi što god želite. Dajem vam odriješene ruku, samo nemojte da pobjegne. Jesam li bio jasan?"

"Naravno", rekla je Nina i uhvatila Kristin za kosu vukući ju prema kuhinji.

Kada sam se okrenuo ostali su bili tu, čekali me.

"Je li sve spremno?"

"Naravno da jeste", Jasper je odgovorio.

"Onda idemo", zlobno sam se nasmijao jer znam da će biti krvi do koljena.

Dragi brate, pripremi se na velike gubitke.

Evo ga nastavak... Samo da znate još 3-4 nastavka i kraj i onda ide 3. sezona jeeej....

1. Šta vam se najviše svidjelo?

2. Šta vam se nikako nije svidjelo?

3. Jeste li uživali u nastavku?

4. Jeste li se nadali da Verona zove Paula ili ste mislili da je netko drugi?

5. Hoće li izbiti problema oko Verone?

6. Kako će spasiti Veronu?

7. Hoće li Verona biti mrtva kada dođu po nju?

8. Da li biste voljeli da bude mrtva kada dođu po nju?

9. Kako biste željeli da ju spase, ako ju spase?

10. Šta biste voljeli u sljedećem poglavlju?

Vote🌟?

Komentar 💬 ?

Volim vas 😘

Nadija Okan 🖤

✴Prelijepa kada plače✴ 2. SEZONAWhere stories live. Discover now