Connorův pohled
Klečel jsem na mokré zemi, nic jsem neviděl a lano mi škrábalo kolem zápěstí, pálilo to jako čert. Slyšel jsem jak Bells vyjednává s tím parchantem. Snažila se to nějak vyřešit tak aby jsme všichni vyvázli, to se však nepovedlo. Bezmocně jsem jenom klečel a poslouchal kola aut jak odjíždějí, mají Bell. Vyšlo jim to, co plánovali. Byl jsem na dně, netušil jsem že nás tady takhle nechají. Tohle není jeho hra, většinou svědky zabíjí ihned. Nenechá nikoho žít jen pro svojí ochranu, o něco mu šlo a já netušil vůbec o co.
Kris:,,V klidu, už odjeli a já nás rozvážu nechali mi tady nůž."
Kris měl klidný hlas aby jsme byli všichni v pořádku a nepanikařili. Pro Nicka to muselo být nejhorší. Zaslechl jsem Jess jak mluví na Nicka, že už je vše v pořádku. Někdo mi rychle sundal pytel z hlavy a hned na to řezal lano. Jess držela Nicka, který byl úplně bez sil.
Zvednul jsem se z mokré země a promasíroval si místo na zápěstí kde jsem měl omotaný lano. Kris přišel blízko ke mně a držel mi nůž pod krkem, měl pohled vraha a křenil svůj nos vztekem. Kris byl přibližně stejně veliký jako já. Já měl metr a osmdesát osm centimetrů. Byl tmavší pleti s tmavými vlasy a oči. Vlasy měl z česané do boku. Oči neměl velké ale tmavé jako uhel. Nos měl trochu podlouhlý a rovný, horní ret měl štíhlejší než ten spodní a postavy byl střední a vypracovaný. Určitě něco vážil.
Mě však nedůvěřoval a opravdu mě nenáviděl, něco ho od de mně odpuzovalo. Dělalo mu problém být semnou ve stejné místnosti nebo mé blízkosti. Teď mu to ovšem nevadilo, nejraději by mě zabil, s radostí by mi podříznůl můj krk. Jeho bezdůvodná nenávist mi začala líst na nervy, budil se ve mně vztek vůči němu.Kris:,,Ty jsi věděl že to jsou mafiáni! Proč si nám o tom neřekl!? Vymysleli by jsme něco lepšího! Vědět že to nejsou takový hlupáci, tak by jsme na tom mohli dopadnout líp!"
Connor:,,Nemohli by jsme na tom dopadnout líp! Dopadlo by to úplně stejně, jako teď! Jsou to mafiáni, víš jakou mají převahu! August má mnoho mužů nad ním nevyhrajem!"
Kris:,,Ty šmejde! Ty víš i jak se jmenuje!? Já věděl že děláš pro něj špinavou práci! Není to fér že přítel její ségry něco provedl a má za to pykat Izi! Měl bych ti podříznout krk ty hajzle!"
Přitlačil mi nůž víc na můj krk a já se začal bránit. Chytnul jsem jeho ruku, která držela nůž a začal silou tlačit proti němu. Kdyby mohl tak mi krk podřízne už dávno.
Connor:,,Tak poslouchej! Několik let jsem ho špehoval, protože mi unesl mého bratra, který nevím do teď kde je! Vím jak se jmenuje a jak vyjednává! Můžeš být rád že ty a tvý kamarádi jsou živí! Většinou je August zabíjí hned, nikdy a žádný svědky nenechal žít!"
Odstrčil jsem Krise od sebe a stal pevném postoji, kdyby náhodou zase po mně šel. Kris mě jenom pozoroval a zrychleně dýchal. Jess přišla k němu s Nickem a chytla ho za rameno. Kris se na ní otočil a Jess na něj jenom zakývala hlavou.
Jess:,,Krisi to stačí, už toho bylo dost. Musíme jet domů ošetřit Nicka a vymyslet co dál."
Kris se bezeslova ještě jednou na mě podíval a pak na tom všem mavnul rukou, otočil se ke mně z profilů a šli k bráně odkud předtím vyšla Bells. Rozešel jsem se za nimi a po cestě přemýšlel co teď budu dělat. Bylo mi jich líto, bál jsem se o Bells co jí ten prevít provede. Jak to udělat všechno abych jim pomohl tak aby o nás August nezjistil. Má tolik lidí, co my čtyři proti celému gangu? Je to bez cenný, ale Bells musím dostat zpátky.
ČTEŠ
Rozdělená
Romansapřes den normální život, ale přes noc rebelka. do doby než se ukázal ON. Změní dívku, která nežije tak jak by měla? Dokáže jí ukázat lepší život?