Wanita itu menghampiri tingkap bangunan itu sambil minum coffee di dalam cup dan pandang ke bawah.Beberapa orang lelaki sedang mengeluarkan beberapa beg dari sebuah kereta hitam yang mewah.Itu adalah kereta pesuruh pembunuh yang sedang dia siasat secara penyamaran sekarang ini.
"Mana dia ni?"
Tidak lama kemudian, seseorang lelaki tampan keluar dari kereta sport yang mewah di sebelah kereta itu.
"There you are, Kim Taehyung."Kata perempuan itu berserta keluhan.Dia menghirup coffee di dalam cup itu.Tenang saja reaksinya.
"Dah siap?"Tanya Taehyung pada pesuruh-pesuruhnya.
"Sudah tuan!"Balas mereka.
"Bawa semua barang ni pergi bilik berkunci."Arahnya.Dia mengalihkan kaca hitamnya dari muka dan dilipat lalu diletakkan di pocket kecil di dadanya.
"Baik tuan!"Balas mereka lalu masuk ke dalam bangunan itu.
Taehyung mengeluarkan Iphone nya lalu mendail nombor seseorang lalu dilekapkan di telinga.
"Hey bro, barang dah sampai.Kau mana?"Bualnya dengan orang yang berada di talian di sana.
"Target sedang on-call dengan Kim Namjoon."Sebuah suara kedengaran dari alat kecil yang berada di telinga perempuan itu.
Dia hanya mengangguk dan minum coffenya.Taehyung mematikan talian.Dia menghelah nafas berat dan memandang langit.Pandangan matanya teralih pada seorang perempuan yang berada di tingkap bangunan itu.Perempuan itu kelihatan melihatnya.
Perempuan itu mengerutkan dahi apabila Taehyung memandangnya. Mereka berpandangan mata seketika sebelum dia melarikan pandangan ke arah lain.Bersahaja saja reaksinya.
"Yah, Park Haein.Target tengah pandang kau tu! Lari sebelum kantoi."Suara itu muncul lagi.Haein buat tak tahu dan sambung minum coffee nya.Matanya terpejam tengah menikmati aroma coffee yang sedap itu.Tanpa dia sedar, Taehyung mengambil gambarnya.
"WOI! Dia ambil gambar kau tu!"Jerit suara itu membuatkan Haein tersedak.
"Babi kau-"Dia tidak dapat menghabiskan ayatnya apabila sedar Taehyung masih memandangnya.Kalau dia bercakap nanti lelaki itu syak macam-macam.
Haein segera masuk ke dalam. "Hoi bodoh, kau tahu tak aku hampir kantoi sebab kau!"Marah Haein.
Mata Taehyung pula masih lagi melekat di tingkap yang perempuan itu berada tadi.Siapa dia? Cantik.
YOU ARE READING
Criminal [COMPLETED]
FanficKim Taehyung, si penjenayah jatuh cinta pada Park Hae in, si polis.