Gelmeyenim: Selam sevdiğim.
Gökyüzü'm: Selam sevgilim.
Gökyüzü'm: Görüşemiyoruz da aq.
Gelmeyenim: Aynı sınıftayız, yan yana oturuyoruz?
Gökyüzü'm: Olsun.
Gökyüzü'm: Hem sen neredesin?
Gelmeyenim: Spor salonunun, soyunma odasında.
Gelmeyenim: Antrenmanlar varya.
Gelmeyenim: Tam da yazılı haftasına getirmişler aq.
Gökyüzü'm: Hadi bende gidiyorum.
Gelmeyenim: Seni seviyorum.
Gökyüzü'm: Bende.
Vural'a sürpriz yapmak için sormuştum bunu, hocadan izin alıp sınıftan çıktım. Merdivenleri yavaşça iniyordum. Birden omzuma birinin çarpması ile sendeledim.
"Ah şey, afedersin." diye mırıldanan kişiye baktım. Daha önce onu okulda görmediğime emindim.
"Önemsiz." diye soğuklukla mırıldandım.
"Müdürün odası nerede biliyor musun?"
"Bir alt katta." dedim, dönüp gitti.
Spor salonuna girince, Toprak'ı görünce gülümsedim, gülümsedi.
"Nasılsın yenge?"
"İyiyim de, benimki nerede?" diye sordum.
"Soyunma odasında, bir şeyi arıyordu." dedi. Başımı salladım, dönüp giderken ona dönüp el salladım.
Odaya girdiğimde, Vural yoktu. Sonra duşa kabinlerinden su sesi kesildi. Ardından yarı çıplak bir Vural görmeyi beklemiyordum. Tabii o da beni görmeyi.
"Ben şey, afedersin ya." diye mırıldandım. İstemeden de olsa yanaklarım kızarmıştı.
"Önemli değil, sevgilim. Arkanı dön giyineyim çıkalım olur mu?" diye sordu. Başımı saklamakla yetindim.
"Hadi çıkalım." dedi ve elimi tuttu.
"Herkesin önünde elimi mi tutacaksın?" diye sordum. Yaklaşık bir aydır sevgiliydik ve kimsenin tam olarak haberi yoktu. Sosyal medya hesabından görmüş olanlar da vardı tabii lakin, okul nüfusundan sadece en fazla 500 kişi takip ediyor olabilirdi. Yani geriye kalan 2000 kişinin haberi yok denebilirdi.
2 Saat Sonra.
Günay Koleji İtiraf/ Bilgiler size istek gönderdi.
Kabul edip geri istek attım. Anında kabul edilmişti.
Günaykolejitiraf: Geçen ay, Ilgar Aksel'in kendi hesabından, sevgilisi Hare Göknil İşık'ı etiketleyerek paylaştığı bu fotoğrafın altına 'ah, sanırım açık açık belirtmem gerekirdi. Sevgiliyiz kardeşim.' notuyla paylaşan, Ilgar Aksel ve sevgilisi Hare Göknil Işık bir aydır sınıfta yan yana oturmalarına rağmen, hiçbir yakınlaşma görülmemişti. Bugün, okulumuzun spor salonunda, çifti el ele görenlerin sayısı oldukça fazlaydı. Böyle bir yakışıklının, nasıl böyle bir yetimle çıktığına akıl sır ermiyor doğrusu. Her neyse yine de mutluluklar.
128818 Beğeni 281717 Yorum.
Okulun, sayısından daha çok takipçi sayısı olmasının sebebi de, diğer okullardan adımızın oldukça yaygın olmasındandı.
Yektagüner: Asıl o kızın nasıl o çocukla çıktığına akıl sır erdiremiyorum ben aq.
Yağmuray: Ilgar ve o yetim kız? Komikmiş.
Efsuntaş: Sanem'den sonra bir daha kaşarlara gideceğini sanmıyordum :D?
Ilgarksel: @efsuntaş bende sana geldiğimi hatırlamıyorum :D?
Ilgarksel: Ben sizin siktiri boktan iki günlük ilişkilerinize bir sik demiyorsam, sizde benim sevgilime bir şey diyemezsiniz şerefsiz evlatları.
Ilgarksel: Yetimmiş, yok komikmiş. Biz sizin o sümüklü hallerinizi de biliyoruz.
Ilgarksel: Sevgilime kaşar demek yerine, kimin altına girebileceğini düşünmeye bakın siz.
Ilgarksel: Benim ilişkim ve sevgilim sizin çıkar ilişkiniz kadar iğrenç ve sahte değil.
Ilgarksel: Hadi siktirin gidin şimdi.
Ilgarksel: Sende kaldır şu fotoğrafı adam akıllı açıklama yap.
Ilgarksel: Ya da siktir et.
Ilgarksel: @haregöknil sevgilim oldu mu amına koduklarım? Beğendiniz mi? Sevgilim. SEVGİLİM. S-E-V-G-İ-L-İ-M. TAMAM?
Ilgarksel: Laf atanı sikiyorum bundan sonra.
Ilgarksel: Bu yazdıklarınız müdüre giderse kıçınızı kurtarın bebeklerim :D.
Ilgarksel: Özellikle de barlarda yiyişip buralarda fotoğrafı olanlar :D.
Ilgarksel: Sizin düşünmeniz gereken daha önemli şeyler yok mu lan piç sürüleri :D?
Ilgarksel: Mesela bu akşam altınıza kimi alacağınız ya da kimin altına gireceğiniz gibi :D?
Ilgarksel: İlişkime laf edemezsiniz, hadi siktirin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gelmeyenin gelişi|texting
Short Story→tamamlandı Bana, onun ve benim biz olma ihtimalimiz imkansız geliyordu. Ama imkansız diye bir şey, yoktu.