0.0

42.9K 1.4K 1.8K
                                    

Şey, henüz aklıma geldi. Başladığınız tarihi buraya bırakır mısınız?

053********: Ilgar, (23:49)

053********: Hâlâ ona mı aşıksın?(23:49)

053********: Ben sana bu denli aşıkken? (23:50)

053********: Ben sen her güldüğün anda bir Pera şarkısı açıp, gülümsüyorum. Ama sen fark etmiyorsun. (23:50)

053********: Tam üç yıl Ilgar, üç yıldır sana öylesine aşığım ki. Beni fark etmemiş oluşun koymuyor, o kızı hâlâ seviyor oluşun kadar. (23:50)

053********: Ben sana her durumda gelebilecekken, senin gelmeyişin çok koyuyor Ilgar.(23:50)

Gelmeyenim: Çok pardon amına koyayım ama Tuna sıktın, amına koyayım bıktırdın, sileceğim şu siktiğimin uygulamasını.(23:52)

053********: Ilgar, Tuna, Güney veya Berk değilim. Toprak hiç değilim. Ben üç yıldır sana aşık bir gökyüzüyüm Ilgar. Ben bir yetimim Ilgar, bu bilgiden beni bulamayacağını bildiğim için söylüyorum ve emin ol ki, hiç sevilmemiş o kalbimi omzuma çarparak veya omzunla vurarak geçerken, kalbimi aldın. Tam da, 'Vural' ismine uygun değil mi?(23:52)

Gelmeyenim: Kimsin o zaman amına koyayım? Sanem sen misin? Bak hâlâ aşık olmam bir şeyi değiştirmiyor, sana katlanamıyorum ama aşığım uzatma ve git. (23:53)

053********: Beni onunla bir tutma, o sana 'aşığım' deyip, sevmiyorken, ben sana 'aşığım' demeden seviyordum. (23:53)

053********: Onun adı geçsin istemiyorum, eğer bana aşık olsaydın, ben ölürdüm tamam mı? Ölürdüm,seni üzmeye kıyamam ben,o kız olma ihtimalim mi var?(23:53)

Gelmeyenim: Bak kızım veya oğlum her neysen işte, ben birisine aşığım tamam? O kişiyi de biliyorsun, ne sikime yazıyorsun?(23:53)

053********:Çünkü sana aşığım?(23:53)

053********: Tek bir şey soracağım, sevdiğin sevmiyor diye sevdiğinden vazgeçilir mi? Yazık olmaz mı o sevdaya?(23:54)

053********: Söyle sen geçebilmişsen, Allah beni kahretsin ki yazmayacağım. (23:54)

Gelmeyenim: Vazgeçmedim.(23:55)

Gelmeyenim: Ama o kısa veya uzun bir süre de olsa 'benimdi'.(23:56)

Gelmeyenim: Ben hiçbir zaman senin olmayacağım, her kimsen.(23:56)

053********: Ilgar,(23:56)

053********: Ben bir yetimim, sevgiye aç bir insanım ama senden beni sevmeni bekleyemiyorum bile. (23:57)

053********: Ama lanet olsun ki, ben kalbimi sana bıraktım. (23:57)

Gelmeyenim: Al o kalbini, ve siktirip gidiyor musun ne yapıyorsan yap. (23:58)

Gelmeyenim: Şu saatten sonra bir kıza güvenemem ha, eğer güvendirtebilirim dersen, hodri meydan Bilinmeyen. (23:59)

053********: Bana iki ay ver Ilgar, sana sevdiğimi her anlamıyla hissettiririm, eğer bana güvenirsen tam üç ay içinde, sana kendimi göstereceğim. (23:59)

053********: Senin gülüşüne,kirpiklerine , dudaklarının kıvrımlarına,saçlarına burnunun o küçük kavisine, gözlerinin yeşiline dahi aşığım. (00:00)

Gelmeyenim: Neden?(00:00)

Gelmeyenim: Neden Sanem'den önce gelmedin, üç yıl sevdin, gelseydin, ona aşık olacakken sana olsaydım?(00:00)

Gelmeyenim: Çok mu gördün bunu bana?(00:01)

053********: Ilgar yemin ederim, Sanem'i sevmeden önce denedim, aradım seni, yapamadım konuşamadım.(00:02)

053********: Ilgar, bana o bir ayı verecek misin? Güvenmek için? Sevgime inanman için?(00:03)

Gelmeyenim: Vereceğim anasını sikeyim, vereceğim. Beni bilirsin, bir kızı kırmak istemem özellikle de bana 'aşık' bir kızı. (00:06)

053********: Gökyüzüne ait bir kız sana üç yıldır aşık Ilgar Vural AKSEL. (00:07)

053********: Yeni mi fark ettin? (00:07)

Gelmeyenim: Yeni geldin, yeni fark ettim. (00:08)

053********: Beni 'Bilinmeyenim', 'Bana Aşık', şeklinde falan kaydedebilirsin.(00:09)

Gelmeyenim: Hayır, seni 'Güveneceğim' olarak kaydedeceğim gökyüzüne ait kız. Belki de 'Gökyüzüne Ait' olarak bilemezsin. (00:10)

053********: Hih,(00:11)

053********: Ilgar, saat on iki olmuş neden uyumadın? Yarın maçlar varya unuttun mu? Hadi uyu, enerji ihtiyacın olur. (00:11)

053********: İyi geceler gelmeyenim. (00:11)

Gelmeyenim: Belki sana gelmeye karar vermişimdir Gökyüzüne ait, bunu bilemezsin. Ama iyi geceler. (00:12)

Gökyüzüne ait: Sana aşığım. (00.13)

Görüldü.

Hepinize selaamm! Birkaç haftadır bir sürü texting okudum veee sonuç bu. Yazmak istedim. Diğer kitaplarıma hiç benzemeyen diyemem ama umarım beğenirsiniz!

gelmeyenin gelişi|textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin