1. Dilim

4K 227 74
                                    

- Evet anlıyorum. Peki, binada tadilat yapmaya hemen başlayabilir miyim? Uzun zaman olmamış boşalalı ama yine de burayı seven insanları bu güzellikten mahrum etmek istemiyorum.

- Tabii efendim, istediğiniz zaman başlayabilirsiniz. Tapu işlemleri bugün  biter, sizden önceki sahibi de burayı çok sevdiğinden her türlü bakım ve onarım çalışması için belediyeden izin almıştı. 

Ahşap odada gezindi gözleri Sehun'un. Bomboş oda hayalindeki eşyalarla yavaş yavaş dolarken duvardaki resme takıldı gözü, yaklaşıp gezdirdi ellerini değmekle değmemek arasında kararsızca. 

- Duvarı boyamak, burada yaşanmışlıkları olan insanlara haksızlık olmayacak mı sizce de? 

Arkasından gelen sese dönüp baktı Sehun. Gülümseyişindeki şirinlik bütün vücuduyla çelişen bir adam kapıdan içeri giriyordu. "Merhaba, ben 'Çikolata Rüyası'nın eski sahibi Kim Jongin." 

Başıyla selamlaşan iki adamdan iri olanı duvara yaklaşıp parmaklarını gezdirdi yukarıdaki ayçiçeğinin üstünde. Bir anda kafasını çevirip onu inceleyen Sehun ile göz göze geldi. 

-Bu resmi yapan kişi olduğumu düşündüğünüzden mi dikkatle yüzüme bakıyorsunuz yoksa bu yakışıklı surattan daha fazla uzak kalamadığınız için mi?

Duyduğu karşısında toparlandı Sehun. "Yaptığınız şaka ilk kez tanışmış insanlar arasında hoş karşılanmaz Bay... Iıım... " Gözlerini aşağıya indirmiş yerdeki döşemeyi kontrol ediyor gibi görünse de kızarmış yanakları yakalandığının belgesi gibiydi. Hafifçe sırıttı Jongin, "Onunla uğraşmak cidden keyifli" diye geçirdi içinden.

-Kim Jong In. İsmim Jongin, Sehun shi. Bu yerle ilgilendiğinizi duyunca biraz araştırma yaptım hakkınızda. Hayallerimi devredeceğim kişinin burayı bir harabeye çevirmesine müsaade edemezdim. Yapılacak işler diyerek söze başlamanız hoşuma gitti kabul etmeliyim ama kontratı okumamanız biraz canımı sıktı. Açıkça belirtilmişti duvardaki bu resme dokunulmayacağı. 

Kontratı hırsla alıp yeniden baktı Sehun. Elini hala duvarda gezdiren Jongin kafasını çevirmeden seslendi. "7. madde, 3. satırın 2. cümlesinde açıkça belirtildiğini göreceksiniz." 

Sehun tekrar okuduğunda fark etmişti bu kısma canının sıkıldığını. Felaket bir resim belirmişti gözünde ilk düşündüğünde ama görmeden karar vermemeliyim demişti. Şimdi ise görür görmez bayıldığı bu resmi yok etmek üzere olan bir zanlı muamelesi görüyordu. 

-Bu işletme artık tamamen bana ait, bu yüzden kendinize başka dert edecek bir şeyler bulun Bay... Immm...

- Kasıtlı yaptığınızı düşünmeye başlayacağım artık Sehun shi. Benim adım Jongin. Bana Kai'de derler. Jongin yerine belki aklınızda bir yer bulur. 

Gözleri hala kontrattaki diğer açıkları ararken kulağında biten fısıltıyla irkildi Sehun. İstemsizce yerinde sıçradı, karşısında sırıtarak gözlerinin içine bakan adamı görünce sinirlendi ama şu günü atlatması gerektiğini biliyordu. "Espri anlayışınız oldukça farklı Kai, şey yani Jongin shi."  Elini kolunu nereye koyacağını bilemeyen adamı izlerken oldukça eğleniyordu mekânın eski sahibi.

-Hayallerimin sonuna geldiğim anda sizi tanımak benim için büyük bir onur oldu Sehun shi. Lütfen onu daha yükseklere taşıyın, sık sık sizi ve hayallerimin ulaştığı yeni yeri görmek için geleceğim.

- Kendinizi mecbur hissetmeyin, hayalleriniz artık bitti, bu yer bundan sonra benim için hayallere ev sahipliği yapacak. İyi günler Jongin shi. 

Gülümseyerek çıktı kapıdan Jongin, en son bu kapıdan çıkarken akan gözyaşlarına inat bu kez gülümsüyordu. "Hayallerim güvenli ellerde artık seninle Sehun."

Çikolata Kahve / Sekai ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin