Během studia zažijete spoustu nudných stereotypních dnů. Já to jako studentka oboru Psychologie s rozšířením o speciální pedagogiku mám taky tak. Univerzita je jeden velký stereotyp. Tak jako můj život.
Probouzím se v 7.15 ráno. Z postele mířím do společných sprch na koleji. K mému neštěstí jsem dost pohodlná na to, abych si přivstala, takže docházím tak akorát do koupelnové špičky.
Mísí se tu opar z horké vody a nevábná vůně několika deodorantů a parfémů smíchaná s puchem toho co tu někdo nechtěně zanechal po včerejším mexickém tacos.
Bydlet ve svém, to by byl splněný sen, ale řekněte mi: kdo si v dvaceti může dovolit vlastnit byt, když sotva zavadí o práci.
Dřív bych možná mohla, momentálně už ne...O víkendových večerech sem tam zajdu pomáhat do nedalekého baru ale ta almužna, které se mi za to dostane, je směšná. Navíc v porovnání platu s oplzlými připomínkami návštěvníků se mi pracovat ani moc nevyplatí.
K mé smůle jsou všechny okolní nabídky práce zabrané jinými studenty a to v podstatě celoročně.
Vraťme se ale zpět k mé ranní rutině...Do sprchy jsem se dostala až po deseti minutách.
Místo bezúčelného čekání jsem si stihla vyčistit zuby, odlíčit zbytky tvářenky ze včera a svázala si nezvladatelné vlasy do malého drdolu, tak akorát aby mi nad pás padající světle hnědé lokny, které možná jsou a možná nejsou moje, nepadaly do obličeje. Uznávám, že prodloužení vlasů byl totální life saver.
Jelikož už byla většina teplé vody pryč vzala jsem to hopem. O 20 minut později jsem seděla na své posteli v pokoji číslo 12D a dokončovala běžné ličení, které spočívalo v lehké vrstvě makeupu a špetce rozjasňovače, který zakrýval fakt, že jsem se vrátila ve 2 ráno z poměrně bujaré schůze, která začala jako doučování z psychologie. Sice jsem tam nikoho neznala ale byla to zábava.
Poslední co mě mohlo ještě polidštit bylo zanedbatelné pročesání prodloužených řas, které se přes noc vydaly každá svou cestou.
Neberte mě zle, nesnažím se být umělá Barbie ale mám je ze zcela praktických důvodů. Šetří mi to energii a čas který, můžu vynaložit třeba do delšího spánku. Mimo jiné je to taky podle mého názoru poměrně sexy.
Což, mi připomíná, že jsem dlouho nebyla na doplnění.
Je fajn se čas od času o sebe pořádně postarat.Není to snad hřích připadat si krásně ve svém vlastním těle, i když to může znamenat, že si pomůžete pár zkrášlovacími procedurami.
Přestože ostatní dny se mohly zdát jako nudné, dnešek byl opravdu o trochu jiný. Byl to jeden z těch dní co vám vyučování nepřipadá tak protivné a vlastně se těšíte na jeho průběh.
12. listopad byl v mém diáři označen slovem: exkurze.
ČTEŠ
Smoke (CZ)
RomanceOproti jeho problémům se její problémy zdály úplně zanedbatelné. Myslela si že nemít peníze je ta největší pohroma. Když ale přijme novou práci v psychiatrické léčebně, přesvědčí se o opaku. Jaký Nicolas doopravdy je? "možná jsem to neměl dělat. ne...