Stojím sama na trávníku před ubytovnou. Makeup mám zase rozmazaný po tváři od slz. Silonky, které byly před pár hodinami nové jsou rozedrané k nepoznání. Mám bordel v hlavě a další odpornou vzpomínku do sbírky. Je mi zle a přemýšlím nad svou budoucností.
Zase.
Co se stalo? Nemám ponětí.
Stalo se všechno...
Stáli jsme ve stínu plotu a tiskli se pevně k sobě. Jeho ruce putovaly po mém těle, jako nenasytné spáry hladovějící šelmy.
Tohle jsem už dávno znala. Šelmám nejde o můj charakter, ani o moji společnost. Chtějí se mě jenom nasytit a odejít.
Chvílemi jsem měla pocit, že se tomu chci poddat. Opětovala jsem mu jeho polibky a hmatem objevovala jeho antické bicepsy.Sakra, jasně že mi to chybí. Ne jenom sex ale celý pocit někoho mít. Je to už nějaká chvíle. Všechny vztahy dřív nebo později ztroskotaly na tom, že rádoby partneři na mně viděli prachy a tělo. Časem mě to přestalo bavit a radši jsem se upnula na krátké bezúčelné románky. Je to fajn, uspokojím chvilkové potřeby, ale stejně je to jako mít amputovanou nohu. Můžeš si pořídit protézu, ale stejně se jednoznačně líp chodí se zdravou nohou.
„Co, kdybychom šli do auta." vzdychl mezi nenasytnými polibky a na chvíli si dal od mých úst pauzu. Očima zabloudil po mém těle.
Nevědomky jsem přikývla. Rozdýchávala jsem nedostatek kyslíku, přičemž jsem skenovala okolní prostředí. Nebylo to, jako bych viděla rozmazaně, spíš se mi obraz zrnil nebo možná třpytil. Kevin mě chytil za zápěstí a vedl pryč. Nohy mi sotva zvládaly běžnou chůzi, natož to zrychlené tempo, které nastavil.
Růžová sukně se mi v nemotorné chůzi nebezpečné kasala po stehnech nahoru, načež jsem ji popotáhla na svou původní pozici. Nikdo se ani neobtěžoval si nás všimnou, kupodivu ani tehdy, kdy do neúmyslně nastavených ramen narážely ty Kevinovy.Zrak se mi usadil na jeho úchopu na mém zápěstí, jak zdánlivě neůmyslně přidává na stisku. Připomínalo mi to stisk z noci před tím. Proč jsou všichni tak hrubí?
Po těle se mi rozlily obavy a v očích sem pocítila starý známý pocit tlačících se slz."Au," ozvala jsem se se snahou vyprostit se z jeho sevření, právě když jsme scházeli z verandy na trávník před vilou. "pusť mě." musela jsem znít spíše nepřítomně, než přesvědčivě. Teplota venku klesla ještě aspoň o stupeň. Kevin nevypadal, že by si mého pokusu o kontakt všiml.
Začala jsem působit odpor. "Halo, pusť mě!" vyjekla jsem opět nevrle. Volnou rukou jsem se snažila setřást jeho sevření.
Náhle semnou škubl a otočil si mě tak, abych byla zády opřená o dveře jeho naleštěného fára, ze strany k silnice, tedy dál od veselého hluku."Hele, tak poslouchej," zahleděl na mě kamenou tváří bez výrazu. Ruce jsme měly stále spojené jako přilepené lepidlem. "viděl jsem jak mi dáváš celou dobu signály, takže teď žádné výmluvy." daroval mi pošklebek a konečně mě pustil.
Z mých úst nic nevycházelo, protože myšlenky co jsem měla se pomíchaly a já najednou nevěděla jak uvažovat.
Opět jsem se nechala hladově políbit. Po chvíli se přesunul na můj, ještě tak citlivý krk, kde samotným horkým dechem zanechal husí kůži. Jedna jeho ruka doputovala přes pas až k mému poprsí, druhá se kradla pod lem sukně k pozadí.
Asi to byla jeho dravost působící na rozbolavělou kůži na mém krku, způsobující bolest, že jsem se přiměla probudit se.
"Hej, dost." zatlačila jsem mu do hrudi, což způsobilo jedině větší tlak z jeho strany. Byl tak blízko, že byla snadno cítit jeho naběhl erekce v kalhotech.
ČTEŠ
Smoke (CZ)
RomanceOproti jeho problémům se její problémy zdály úplně zanedbatelné. Myslela si že nemít peníze je ta největší pohroma. Když ale přijme novou práci v psychiatrické léčebně, přesvědčí se o opaku. Jaký Nicolas doopravdy je? "možná jsem to neměl dělat. ne...