14.listopadu

23 1 3
                                    

Dnešek měl v podstatě hladký průběh. Úspěšně jsem se vyhnul sezení, a na večer jsem měl domluvené rande.
Monika byla celkem pěkná ale vcelku otravná. Byl jsem rád, že jsem se jí po pár hodinách zbavil. Potkali jsme v klubu její kámošku a já se vymluvil na nevolnost žaludku.
U baru jsem potom potkal tu holku. Nenapadlo mě, že ji znovu potkám. Smrdí sice trochu po cigaretách ale je neuvěřitelně sexy. V chování sice není můj typ ale krásný holky většinou nemají nejkrásnější charakter.

Možná jsem se choval trochu jako debil. Nevím. Po cestě domů jsem ji potkal znovu a brečela.
Prvně jsem chtěl dělat, jakože ji nevidím, ale nakonec jsem nějak nemohl. Spěchal jsem, protože jsem měl být brzo zpátky, už tak jsme měl nervy, že to někdo zjistí ale prostě jsem nemohl.

Dovedl jsem ji domu ke kolejim a ona chtěla ať jdu s ní nahoru. Měl jsem pocit, že chce něco víc ale nepřišlo mi to v pohodě, vzhledem k tomu, že pořád slzela. Ani jsem nevěděl proč. Možná jsem měl. Nevím.

Pak jsem něco zjistil a dost mě to naštvalo. Myslel jsem, že brečí protože, ji opustil kluk nebo tak něco.

Zabil bych každýho bastarda, co ublíží ženě. Toho zkurvysyna bych si podal. Fakt!

Před spaním jsem si dal něco na uklidnění, nechci už žádný problémy.

N.

PS: tohle psaní je sračka ale prý mi to má pomoct.

PPS: nevím, proč si píšu PS sám pro sebe. Nikdo to číst nebude

Smoke (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat